vrijdag 30 juni 2023

Daily Dwaahaas / DwaalArt ? DwaalKunst

07:30 goeie, morgen... ieder 1 > ☕☕☕☕☕☕

happy the peppie, mooie dag en avond gisteren... uiteraard, drank in het spel.. lol savonds nog ff op stap geweest naar La Volie en de Bommel ...  soort van |stamkroegen" van mij... 

jammer dat mijn Kunst daar niet hangt, ik bedoel, daar hadden hun ook goed op kunnen verdienen ... maar vd andere kant ik heb het hun ook nooit aangeboden.. 

het is goed zoals het is, nu ben ik daar als ik daar ben, nog steeds een beetje anoniem.... 

08:50

Het is inmiddels vrijdag 🤔 en het ☀️ schijnt (nog) morgen va 12:00 weer verantwoordelijkheden maar voor die tijd... ? Dwaalhaas/eigen baas😁.... Duh.. 

Dus net maar weer een nieuw kratje gekocht 😇.. 

09:45 

weer ( nu al-weer ) goed ? bezig.. Dwaalhaas Facebook post en dat gaat goed, zoals het gaat.... Zolang mensen mij maar inspiratie, verf, materiaal etc blijven sponsoren/ doneren ✌️en dat gebeurd al 50+ jaar 🙏 Hoezo zal dat / of "ik Dwaalhaas" dan ooit stoppen.. ? 

De 'domste" vraagdie ik vaak hoor als ik oude kennissen tegen kom ... "Schilder jij nog steeds"... lol... Ik ben, ik blijf... ( en het word alleen maar meer ) ALTIJD 

10:45 net ook weer wat op mijn betalende 18+ fans only blog gepost... 
360 graden video van gisteren, je kan hem met een vr bril bekijken of met je vingers / muis alle kanten op draaien... 
13:30
"Bikers" & non-sense. "Who cares (or wears) a beard...?  Net met mn manager een gespek over mijn afwijzing ---------- Forwarded message --------- Van: Dutch Design Foundation | Programme Date: do 29 jun. 2023 23:38 Subject: Application with project 'Dutch Design WIJKTijdens e' for DDW23 declined. To: dwaalhaas@outlook.com Hi Dwaalhaas, Earlier, you applied for participation in DDW23. Unfortunately, we haven’t selected your project Dutch Design WIJKTijdens e because it doesn’t fit our selection criteria. Our programme & community team explains this decision as follows: DDF streeft ernaar 'het ontwerp van morgen' te laten zien. Dutch Design Wijk richt zich te veel op autonome kunst om aan dit criterium te voldoen. Thank you very much for taking the time to apply. We hope to see you as a visitor this year, and perhaps next year as a participant. The assessment of your application is final and cannot be appealed. If you have any questions about the application process or tips on how to improve it, please let the programme & community team know. Team Dutch Design Week ,...... >HOEZO EINDHOVEN DDW ? HOEZO STOPT GEMEENTE EINDHOVEN HIER SUBSIDIE IN ? ALS LOKALE KUNSTENAARS / STICHTINGEN UITGESLOTEN WORDEN... ? GAAT WEL HEEEEL VER. ! 😡

Geen opmerkingen:

Een reactie posten