maandag 5 juni 2023

Maandag = Leefmuseum ( inloop )

( elke maandag ) van 12:00 tot 18:00

Edisonstraat 39 5621HK Eindhoven. 
de ( gratis )  koffe en thee staan klaar....

Iedereen is welkom, veel kan, niets moet en alles is bespreekbaar.... 

Atelier / Art Gallery is open

DwaalStore / kringloop is open

plantenAsiel is open... Etc. Etc. 

01:33

Leuk is het niet, wel typisch....  Eerst Ziggo ruim 2 weken Ziggo TV storing... enigste ? plossing (was een duurdere / nieuwe media box / heb ik sinds zaterdag )

En nu begint mijn

Ziggo internet steeds uit te vallen..πŸ€”πŸ™„... 

05:00 Hazenslaapjes.... Koffietijd ☕☕☕.. & en elke maandag morgen weer het zelfde liedje van..... ( Moeten ) poetsen & opruimen ( voor 12:00 ) ik moet nu ook in mn trappengat aan de gang.. omdat mijn bed slaapkamer word afgebroken en omgebouwd moet gaan worden ivb met het te realiseren van een Dwaalhaas Studio... 

Dus ik heb net nog(steeds) en weer druk druk druk... 

06:30

DikkeMan.nl πŸ˜‰ (= Fat Shaming ) πŸ‘ 10 jarenplan... puinruimen/kliko's vullen... (4 per week πŸ€”)... Ik ben nu 58 en ( als ik het haal ..  ) 68... Wil ik voor mijn stichting enkel nog "goei spul" en DwaalArt achter laten ( ofzo ) "zij die sterven gaag groeten u" .... "Et tu Bute".. "panem et circeses"(DwaalSporen)πŸ°πŸ˜‰







07:15
Dwaalhaas Gratis PlantenAsiel
πŸ‘πŸ˜πŸ™ Het plantje dat iemand er eergisteren heeft neergezet is kennelijk omgeruild voor een ander plantje πŸ‘"thats how its done" ... LoL ... Burgerinitiatief kan wel degelijk gratis en zonder subsidies of wat dan ook... πŸ™
08:00
"goed bezig" ( al zeg ik het zelf ) 
dus FF weer een WELverdiende"coffeebreak"☕... en dan weer verder... "niet lulle maar poetsen"  
08:45 een kennis ( een oa door mij zwaar gerespecteerde dichter uit Eindhoven ) schrijft op Facebook :
54 jaar oud, 35 jaar alleen; schizotypisch, liefde bestaat niet voor mensen zoals ik...
reepke.nl
Ik antwoord ( om een hart ❤️ onder zn riem te stoppen ) : Hee Reep, ook ik heb het / een labeltje "STPS" ( schizotypische persoonlijkheids stoornis ) ... voor mij betekent of bepaald dat niet mijn gedrag of wie of wat ik ben.. ik ben gewoon ik.. en ik ben niet STPS... voor mij is mijn "diagnose" alleen van belang voor mezelf, als ik dingen, mensen, mezelf niet, of verkeerd begrijp of anders interpreteer dan een ander... 
Sterker nog, ik "embrace" mijn "anders" ( van de massa afwijkende ) gedrag en gedachte, als een verrijking, omdat ze mij in staat stellen ( pos. ) dingen te doen, of te denken.. waar een ande niet een van, kan of durft over te dromen... 
Elke zgn negatief heeft ook een positief.. dat is gewoon een fijt ! 
"Balans" Suc6 ❤️πŸ‘ 
Is ook een "Leefmuseum dingetje" luisteren naar elkaar, van elkaar leeren, elkaar helpen, respecteren, elkaar proberen positief te beΓ―nvloeden, er voor elkaar zijn... Enz. Enz. ... 
IEDEREEN ongeacht wat of wie dan ook teld mee... 

11:45
Ik ben weer er klaar voor.. 
En de koffie & thee ook πŸ€”
Net nog ff snel voor, na 18:00 zes Tripletjes gekocht πŸ˜‡πŸΊ... Uuuuh wie na 18:00 nog ff aan wil komen waaien ? Ik heb nog x flessen aan mn stichting gedoneerde wijn, die is net als de koffie en de thee gratis ( tijdens het Leefmuseum, voor 18:00 geen alcohol. ! ) Wil je na 18:00 ook een biertje komen drinken ? neem dat dan zelf mee... ( Mijn bier word ook door mezelf betaald, niet door mn stichting ).. snappie ? πŸ˜‰
16:15
Zin in een biertje.....πŸ€” Maar ik moet ( van mezelf / eigen baas 😁) nog ff wachten.... 
Die Poolse ( mooie meid, maar "verward" ) die ik een paar keer enkele weken heb opgevangen was ook nog ff hier...  Duh.. lol .. ik ben niet meer te "vangen" door sexuele prikkelingen of a third kind . ET phone home... 😎... 
"Sex is ugly... I don't need that free loving hippyshit here" ( citaat uit de film Sid & Nancy..  Love Kills )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten