vrijdag 2 juni 2023

mijn maandelijkse rommelmarkt in de Zuidwester - Eindhoven

Gezellige buurtrommelmarkt in het wijkgebouw de Zuidwester in Eindhoven. Leuke tweedehands spullen waaronder verzamelobjecten, vintage en antiek. Deze rommelmarkt wordt ook dit jaar weer elke eerste vrijdag van de maand gehouden - De huur van een plaats / tafel is maar 4 € meer info ? bel Piet > 040-2555-533
de markt is open tot 15:00 maar  het is aan te raden om vroeger te komen...
03:45 
Goeie morgen ieder 1 >☕☕☕☕☕ 🙄
05:30
KUT-ZIGGO !  ruim 2 weken heb ik storing / tv mediabox valt steeds uit, ruim 2 weken geleden Ziggo gebeld, de gaven toe dat mijn media box zwaar verouderd was, maar dat bewindvoerder moest regelen dat ik een nieuwe gratis Ziggo media box moet krijgen, dus mijn bewindvoering heeft ook ruim 2 weken geleden een mail naar Ziggo gestuurd.... 
Daar heb ik allemaal nog steeds nix van gehoord of gezien en telkens valt mijn TV weer uit.. 
Als ik bv een film zit te kijken en mn media box begint op het einde steeds uit te vallen, dan mis ik de hele "plot" van de film 😵😠😡🤬. Dan heb ik 2 uur voor Jan Doedel zitten kijken...  
"(mijn) tijd = geld" ( ik ben niet meer de jongste ) Ziggo betrouwbaar ? NOT ! ...
11:45
De markt is goed 🙏... Druk enz.. 
Ik heb straks, na de markt wel 1, 2 of meerdere ?...  biertjes "verdiend" 😁... 
Ik heb ook nog een helige Maria kunnen kopen 
( voor Kelly / een kennis ) heeft me 3€ gekost, en daar mag zij hem ook voor hebben... Na de markt ga ik hem eerst ff afgeven... LoL 🙄.. dan heb ik ook meteen mn 3€ terug 🙄( alsof ik een armoedzaaier ben ) 😁
voor mezelf ook nog een mazzeltje gehad 🙏... ze zijn volgens Google / internet nu / tegenwoordig trossen de 20 en 50€ per stuk waard ! ... ( ik vraag er maar 15€ per stuk voor 🙄.. )
"Goed genoeg is OOK goed" ..
16:30
biertjuh  🍺?  Heb ik wel ( weer ) verdiend, vandaag.. vind IK 😇
zowiezo RUST...
straks misschien zelfs ook nog ff een uurtje bubbelen in mijn "jacuzzi"... 
18:30... 
Wittevgijn ut nog..i nie meer "bezopen" ( wil nix wunnet en ik heb nix te verliezen ) negatieve aandacht is OOK aandacht... 😁
18:45 🙏
Dat bedoel ik ... 
#DANKBAAR ! ...ik heb net ( as we speak ) weer veel mooie spulletjes gekren voor mn stichting ... Daarom doe ik niet mee aan subsidies.. subsidies is voor losers ( sorry ) maar ik red mezelf... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten