zaterdag 17 juni 2023

Original. Stubborn. and a little bit underground.


 The DwaalStore is a part of the :WoenselWestSideStores.nl

A Valhalla for vintage enthusiasts, culinary adventures, kids, beauty, wellness pampering, craft, edgy tattoos, music. It's all there. All those exciting WestSide Stores form a unique hotspot in Eindhoven. A place for which you like to jump on your bike. Free parking everywhere. For which you get off at Strijp-S station, if you are doing a day in Eindhoven. Or for which you just cross the street from Strijp-S, which is increasingly developing together with Woensel-West into the creative heart of the city.

01:45
Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕
Toch heeft het ook zn charme.. πŸ™„ "slaapstoornissen" hazenslaapjes, of wakker zijn waneer het is wat het is..😁 nu is't eigenlijk ook best wel een mooi tijdstip om nog ff buiten te zitten, de "jeugd" komt thuis van "stappen' ( weekeind / vrijdag ) ...πŸ€”.. uuhhh πŸ™„. Ik zou natuurlijk nu ook ( weer ) een biertje kunnen pakken, want ik hoef over 10 uur pas te "werken"...  
03:15..
Tijd om weer naar binnen te gaan, de muggen steken mij lek ☹️😁






04:00
vandaag ( elke zaterdag ) is het de beste dag van de week om de DwaalStore te bezoeken, omdat zaterdag de enige officiΓ«le dag is dat de DwaalStore "normaal" open is, op zaterdag zet ik veel spullen buiten waardoor de DwaalStore overzichtelijker is.. 

Op de maandag middagen ( tijdens het Leefmuseum 12:00/18:00 ) is de Store en mijn Art Gallery ook open, maar dan kun je niet overal bij... 

Op andere dagen en tijden ? 
Kan ( evt. ) ook hoor, .. op afspraak of gewoon ff aanbellen, of mij aanspreken als ik buiten in mijn foortuintje ( DwaalTerras ) zit... ( Ik bijt niet πŸ™„πŸ° ) 
07:30
☕☕☕☕ Blij dat ik toch nog ff heb kunnen slapen 🐰 zo is de middag ( in mn Store "werken"😁 ) ook makkelijker uit te houden...
12:00 ga ik open, maar ik moet om 11:00 al beginnen met de kringloop karren en andere spullen buiten te zetten... 

De kringloop Karren zijn karren met spullen die ik gratis gekregen heb, het "gewone" kringloopwinkel spul... Op 1 kar staan 6 bananen dozen met van alles wat... voor "uitzoeken 6 stuks voor 1 €" en op de ander kar 6 dozen met gekregen, vooral electronica en "beter" spul voor "uitzoeken, alles op deze kar 1 € per stuk"..... 

08:30 Dwaalhaas "Action-paintings" (on big paper sheets) speciale works & special priced 
( 25€ each ) exclusive, only at the DwaalStore.. 
a true artist isn't "made" at some school ore institution... true artist are born that way.. mostly they frailer life  as it is.. because they dont have the skills to comunicate or translate with words.. some times the craziest people are the real artists....

Dutch Painter Hans de Waal (Dwaalhaas) has developed his own very distinct style of painting. His subject matter is inspired by life itself. Both the tragedies, absurdities and more joyful aspects . His abstract style however also leaves plenty of room for the imagination of the viewers themselves. The art of Dwaalhaas can be read as a book, telling an ever changing story in which no two 'views' will ever be alike.........
09:30
ik heb net ook ff mn buitenbord aangepast / opnieuw geschreven.. er is onlangs een vintage store uit de Woensel West Side Stores gestopt en ik vind dat we just dat unieke in onze wijk moeten behouden...

Eerst (tot voor kort) was ik vooral het kringloop & plantenAsiel van mn stichting aan het promoten, want ik wil de "echte" ondernemers hier niet in de weg zitten ( ik hoef er niet van te leven ) .. maar nu er een vintage store weg is, zie ik het alleen maar als een toevoeging voor de wijk, voor Eindhoven, dat ik het doe zoals ik het doe.. 
17:15
KLAAR !....ik blijf altijd eerlijk dus nu ook, ik heb nog nooit, in al die jaren zo'n k#t " omzet" gehad ☹️ welgeteld 3€...!
tussen 11:00 en 17:00... 

Gelukkig heb ik nog 12 flesjes bier, een paar onbekende vintage flessen veel te sterke drank ( eigenlijk verzamel spul voor mn winkeltje ) en eten van gisteren... 
Het enigste echte "probleem" nu is dat mn shag op is.. en dat ik maandagmiddag 15:00 pas weer geld heb... 
"Luctor et Emergo" ( ik worstel maar kom boven )
18:00
WTF ? πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ™πŸ™πŸ™#DANKBAAR ik keek net op mn Rabobank rekening en toen zag ik dat er gisteren iemand 50€ gestord had ( lening ) om mij tot maandag middag ff "uit de brand" te helpen πŸ™πŸ˜ ik ben zo #DANKBAAR..  πŸ‘πŸ™ "life is good" ..  het is niet dat ik GEEN geld heb of arm ben ofzo, en als dat zo was, dan zou ik me daar niet voor schamen... Mn manager heeft mn geld... enkel om weer te investeren in mn kunst, expo's, promo materiaal...  
En mn bewindvoerder ( door mij vrijwillig ) heeft ook ( mijn ) geld, maar daar krijg ik elke maandag een week ' Leefgeld" van.. en extra's ( als ik daar om vraag ) 
Wat mn DwaalStore of mn Kunst oplevert gaat naar uitgave van de stichting of naar mn manager...
Dus ik ben ff supergoed geholpen met die 50€... Voor mij ( als persoon ) is dat heeel veel geld πŸ™ #DANKBAAR ! 

20:15 als ik zeg "foute boel 😁"..lol 
Wel of niet "stappen" , maandag nieuw geld..en voor vandaag ? 10€ shag 10€ treinretour.. is toch nog 30€  to get waisted ( drank genoeg @ home ) een broodje shoarma bij De Hoek of ff lullen met doe zgn daklozen uit Polen Romenie Bulgaria enz. Is bedreigend maar soms ook leuk.. damn ik ben ( al ) bezopen nu ... 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten