woensdag 21 juni 2023

vanavond "Fete de la Musique" bij Martin Voorbij - Global dorp Inkijkmuseum

Het Inkijkmuseum is het kleinste museum van de stad Eindhoven, maar het beheert wellicht de grootste hedendaagse internationale kunsttentoonstelling die Nederland rijk is

Between 2003 and 2020 they ( http://www.showyourhope.net/welcome ) ( inkijkmuseum ) have collected almost 1000 and 1 paintings from artists all over the world.

Het Inkijkmuseum is gehuisvest in het oude Spoelhuis, tegen de Dommel, in het centrum van de stad.
Het is een locatie waar op micro niveau de meest verschillende activiteiten plaats vinden: muziek en kleinkunst voorstellingen, exposities, artist-in-residence, hostel (Bed & Paintings) en groepsaccommodaties, restaurant, woonhuis en uitvalsbasis van een internationaal opererend theaterprogramma.

05:45

Goeie morgen ieder 1 > ☕☕☕☕☕ 

Het stuk hier boven heb ik gisteren al geschreven, want dat is waar ik vanmiddag op af ga, "meet and greet🐰" ... 

06:45 

Als er mensen zijn de specifiek deze trip of zowiezo projecten etc van Dwaalhaas ( Art Foundation ) willen steunen 🐰 > Sponsoring verzoek : Dutch Bank : https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=lmB07PBYSQ2FeRE9-DVzMQ of via Tikkie of international :  Paypal ... πŸ™THANXπŸ™


07:45 < afbeelding, FB update van (vriend) Martin Voorbij

09:30

ik ben al begonnen met voorbereidingen voor het "feestje" vanmiddag/avond, x-tra geld is onderweg en ik heb net mn 2e flesje bier geopend... πŸ˜‡

"Ik kan daar toch niet als "normaal"? mens komen opdagen"....😁😁...(dat doe ik nooit, nergens, nergens voor, voor niets, en voor niemand ) ( Dwaalhaas / DwaalSporen... "makes sense? ) 🐰

10:10

πŸ™#DANKBAAR, want zo vroeg op de ochtend heb ik weer leuke spulletjes  voor mijn sociale kringloop www.edison39.nl en ( luxere / vintage spulletjes voor mijn DwaalStore ) gekregen... πŸ™πŸ‘ "Life is Good" 😁 FB update hierover

12:00 Anneke dote : gisteren tanken, stond een busje van Het Goed, chauffeur sprak mij aan.. "goh mooi autotje" ( DwaalMobiel ) "waar heb je dat laten doen vroeg hij,Heb ik zelf gedaan, ik ben Dwaalhaas.... 
Toen bleek ik die gast te kennen van 25/30 jaar geleden, zijn schoonouders hadden bij mij ooit schilderijen / DwaalKunst / DwaalArt gekocht voor hun ( for rent ) appartementen complex in  Zuid Spanje... Echt joh, ik heb de afgelopen 40 jaar zo veel schilderijen en objecten gemaakt en vaak ( te goedkoop ) verkocht.. ik kan me gewoon niet alles meer herinneren, ook niet aan wie of wat ik verkocht heb... 
Mijn leven en de prijzen van mijn Kunst zijn tegenwoordig heel anders, soms schrikken mensen ( oude klanten ) er tegenwoordig wel eens van... Tja ik MOET of HOEF tegenwoordig nix meer te verkopen... Liever 1 voor veel geld, dan ( via mn manager ) dan 10 voor een buil shag en een fles goedkope whisky ( zoals vroeger ) 
13:00 mn grootste rijkdom/ bezit
Dat ben ik zelf... Levenskunstenaar, ( bijna nooit ) geen geld.. wel spullen, veel spullen.... En kunst, en mijn creativiteit.. πŸ™
Net weer iemand blij kunnen maken met 6 vintage stoelen en een waxine luster voor 25€ ... (te) goedkoop ? Ja en ? So what ? ... Een ander met een gratis tosti apparaat... Mooi toch ? 
#DANKBAAR dat ik kan en mag leven zoals ik leef.. gewoon mezelf zijn zonder fake gedoe. of mezelf bewijzen of streven of "competitive" zijn... 
13:00 
Gisten op TV interviews met Herman Brusselmans... Wow ! 
Zijn grote liefde.. 20 / 25 jaar jonger... Zat zomaar op zn stoep.. wat je vind MAG je ( evt. )  Houden πŸ€”πŸ˜

14:50.... ik ben met NS naar het feest ( met omwegen en DwaalSporen ...)  dus ff geen updates meer.. tot ik weer thuis ben.. waarschijnlijk... 

01:00 .... Thuis  veel meegemaakt   


Geen opmerkingen:

Een reactie posten