vrijdag 16 juni 2023

Goeie vrijdag ? Goeie ochtend, ieder 1 > ☕☕☕☕


een nieuwe dag, nieuwe kansen..  08:45
☕☕☕ Koffietijd op mn DwaalTerras, eerst de zooi ( lege bierflesjes en schildermateriaal van mn Action-paint performance gisteren avond hier buiten ) opgeruimd.. hier boven het resultaat van mn Action-Paint performance.. 
Is gemaakt op groot A0? formaat papier, heel anders dan mijn eigenlijke bekende Dwaalhaas / DwaalArt / DwaalKunst styl, maar niettemin OOK door mij gemaakt...   aan deze "op papier werken" werk ik gemiddeld zo'n 15 min. dus deze werken zijn ( nog ) relatief goedkoop / goedkoper dan mn "Dwaalhaas style" schilderijen en ( re-design objecten ) moet ook wel, want als ik ergens ingehuurd word om te Action-painten, dan moet het voor iedereen do-e-ble zijn 🤔😎
09:50.. Plaka de los Edison ☀️👍... Het begint hier buiten weer lekker op te leven 🙏 ik hoor overal "goeie morgen, goeie morgen..."Woensel West Side Stores" its the place to be... ( Nearby train station Strijp-S Eindhoven ) ....
10:30
paar daagjes "low on cashflow🙄".. LoL ( ben ik niet meer gewend 😁) overwegend...of een kratje bier, of een nieuwe buil shag halen ? ... 
Of.... mn manager, of mn bewindvoerder vragen om . want er is genoeg.. of gewoon ff tevreden zijn met... "It is what it is / het hoeft niet elke dag feest te zijn"...  ( mag wel 😁).. 
Ach ja, "de dag is nog jong" .. 
Het zou zomaar (weer) kunnen dat er straks weer een voorbijganger(s) vraag(t/en) of ze ff in mn DwaalStore of Dwaal Art Gallery mogen kijken...  But who cares.. "Goed-genoeg = ook Goed".… En het is goed 🙏... 
11:30
Dit bedoel ik .. ik ben een "gezegend" mensch.. 🙄 ( mijn dope naan is ook Johannes ) 
ff bij de Jumbo geweest met mn no cash en 9.30€ op mn pinpas, en dan TOCH thuiskomen met een nieuwe buil shag EN een volle krat ( 24 flesjes ) bier 😁🙏. 
Rara hoe doettie dat 🐰 LoL, ik steel niet, ik lieg niet, en ik bedrieg niet, 
Ik heb gewoon ( spontaan) een kratje (pitt) bier gekregen van een Jumbo klant die mij herkende als "the one and only Dwaalhaas" 🐰😁 its good 2 be me... ( sometimes ) ... 
12:30 Action-Paint werk... 
nu ( nog ) 25€ per stuk...🐰
Als ik er ( per week ) steeds meer van ga verkopen, dan gaat de prijs omhoog... Dat is alleen maar fair voor de mensen die in mijn werk investeren ( beleggen ) 
Volgens mn manager... 
Hij gooit de prijzen / standaarden omhoog naarmate de verkoop etc.... 
Ik wil mezelf het liefst daar zo min mogelijk mee bemoeien.. gelukkig ben ik (nog) helemaal vrij om te zelf beslissen over de verkoop van dit soort werk ( Action paint / werk op papier ) maat ook daar kan verandering in komen, ik ben geen "zakenman" daar heb ik hem voor..       
14:30
mn Action Painting van vandaag... ook op papier.. 
17:00 ik vind het wel weer "goed(genoeg)" geweest voor vandaag...nu een beetje opruimen hier buiten.. en dan vanaaf "TV hangen" ☕😁 
Morgen komt er weer een verse dag.. 

20:30 ☕☕☕☕ Koffietijd
Ik heb ff een Hazenslaapje gedaan en zit weer voor buiten, nog ff aan't na-genieten met een bakje Senseo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten