zaterdag 10 juni 2023

vandaag, zaterdag,  elke zaterdag...
van 12:00 tot 17:00 is mijn "winkeltje" weer open...

Yes, ik ben weer veilig thuis van gisteren ( Amsterdam ) Het was een mooie dag in onze "hoofdstad" ๐Ÿ™.. 
Bovendien zag ik vanmorgen op mn bankrekening dat ik gisteren nog ( relatief ) zuinig geweest ben en ik heb dat extra geld van mijn bewindvoerder ( eigen geld ) weer teruggeboekt.. 
(netjes van mezelf)

CAFE DANTE AMSTERDAM ( Herman Brood )
op de terugweg in de trein in slaap gevallen, werd in Roermond wakker en mocht van de conducteur weer gratis terug naar Eindhoven rijden
al bij al was ik rond 03:00 thuis.. en om 06:00 weer wakker en bij mn positieve.... mooie dag gisteren... 
11:00 
Nog ff een bakske ☕ in mn Foortuintje, en dan moet ik achter begonnen "winkeltje" ... 
Spullen buiten zetten en prijzen enz...  Elke week best wel wat werk, en deze week heel veel werk omdat ik deze week heeeel veel mooi spul er bij heb gekregen 
16:30
Nog een halfuurtje en dan rust๐Ÿ™ ik hoef enkel nog maar 2 karren binnen te zetten.... 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten