zondag 4 juni 2023

zondagsrust... 🙏

04:00 Goeie morgen ieder 1 > ☕☕☕☕☕☕

Het ziet er naar uit dat het vanmiddag weer mooi weer gaat worden, een onbewolkt zonnetje & een aangename temperatuur 🙏 Dus hoogstwaarschijnlijk ga ik mijn tijd deze middag weer voor het grootste gedeelte in mijn foortuintje ( DwaalTerras ) doorbrengen 🍺
09:00
Gisteren weer een mooie palmplant gekregen voor mijn ( gratis ) PlantenAsiel 🙏.. ik heb hem net buiten gezet zodat mensen hem mee kunnen nemen..  weg = weg 👍
10:45
Plantjes en ( zonne ) bloemen.. besproeid... En nu eerst (weer) koffie op mn DwaalTerras, "ik ben van de oude stempel" dwz... "Voor 12:00 geen alcohol" 😇 THATS ( one of my many ) RULE(s).....(it's) NUMBER 1 ....
( number 2.... NO sex before marage... ) etc etc... 

ps regels zijn er om te breken of op zn minst verbuigen 😁...  
11:30
ik vint het nu al twaalf uur genoeg... Ook ik heb mijn principes, normen & waarden... 😁
CONTENT WARNING !....
AFTER 12:00
( propebly ) "Writing drunk.. and maybe.. edit sober"  ( Hemingway )..... 😁
17:00
LOL
Van "zuipen" of ( buitensporig ? ) sex, is nix van terechtkomen 😁... 
Mn manager wil het liefst dat ik niet zuip of rook enz... ( Heeft het beste met me voor 🙏 ) is deze middag een aantal uren op bezoek geweest.... Dus ik kon mezelf niet laten gaan....  
Is misschien ook wel goed.. ? 
Morgen is het hier weer Leefmuseum / inloop... 
19:00 
ik begon deze dag met "zondag rustdag" .... Maar Eigenlijk is het Dwaalhaas ZeldenRust 🤔
Mn manager was net 1/5 uur weg, en toen schoof R weer iemand anders aan .. 
Okay "power 2 the people" ... 
Maar zelfs IK wil soms gewoon gewoon zijn .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten