zaterdag 1 juli 2023

Elke zaterdag DwaalStore 12:00 / 17:00

04:45 
Goeie morgen ieder 1> ☕☕☕☕☕
Vandaag is er regen voorspeld ☹️ dat is niet fijn / ideaal voor mijn winkeltje, want dan kan ik geen spullen buiten zetten...
Dus, dat betekend dat ik straks moet gaan improviseren... 

Mijn levens motto "alles komt goed" altijd ! 
08:30
antiek, vintage, retro, design, Kunst at the DwaalStore...

spullen afgeven ?

kleine spullen kun je 24/7 neerzetten in de inzamelbak in voortuin.

persoonlijk afgeven kan ELKE zaterdag en maandag

maar ook ook zondag v.a 12:00, dat is makkelijk voor u als u bv zelf op een rommelmarkt hebt gestaan

en u uw niet verkochte spulletjes niet meer mee naar huis wil nemen, wij zijn er blij mee, mocht er niemand thuis zijn, dan zet het maar bij de voordeur.

Wij zijn een ander soort kringloop, niet alleen omdat subsidievrij zonder winstoogmerk werken, maar ook omdat we met uw spullen ook andere kunnen helpen.......

( Verse ) levensmiddelen, eetwaren, dranken, koffie, thee, schoonmaakspullen, drogisterij spullen, make up, etc. etc. dat is hier ook welkom, dat word gebruikt voor / door het Leefmuseum of geven het aan andere die het nodig hebben. Dieren-voer doneren we aan de dieren voedselbank.

verf (restanten), schildersspullen, hobby / knutsel materiaal, gereedschappen, bouwmarktspullen, muziekinstrumenten kunnen we zelf gebruiken in het Leefmuseum..... Heb je vragen ? dan mag je altijd even bellen 040 8444 515 of mailen naar dwaalhaas@outlook.com

10:00 
nu al tussendoor in mn winketje bezig... damn regen ☹️ ( normaal heb ik op zaterdag van alles buiten staan zodat er in't winkeltje voldoende loopruimte is... 
Maar hoe ga ik dat nu oplossen ? 
11:45
Nog 15 min. dan is mn "winkeltje" weer open... 
Het is mij enigzins gelukt allemaal ... 
16:20
Ondanks de regen is het vandaag WEER in veel opzichten een zeer mooie en vruchtbare dag geweest... Zowel voor mijn stichting, projecten, mn kunst, mn kringloop.. en het sociale van waar ik naar streef... 
17:00
RUST... afgewerkt... 
Kicken, ik heb mn winkeltje zo kunnen opruimen dat / als er maandag tijdens inloop / Leefmuseum mensen zijn die een kijkje in mn winkeltje willen nemen... daar dan ook overal goed bij kunnen...🙏 
#DANKBAAR🙏 vandaag (oa) deze vette design-stoelen gekregen ✌️🙏
EN...  veel voedselbank spullen/maaltijden...  En, en.. dat andere kan ik nog niet zeggen maar dat is best wel huge/big/grootst ( met een zachte G 😁)
17:30
Ik zou vanavond weer op stap ( kroegentocht ) kunnen gaan, "feesten beesten" ... Maar het lijkt mij verstandiger mn geld een beetje te sparen voor as woensdag ( mn maandelijkse vaste Zeeland / Walcheren route / dagje ) benzine is ook weer duurder geworden...en ik kan mn geld ook maar 1 x uitgeven... 

Of.. 🤔. Of..  ? dr moet vanavond op de 1 of andere reden nog ineens 50€ bij komen.. het is nog vroeg.. en ( nog ) droog.. ook.. ik zit ( nog ) in mn foortuintje/ DwaalTerras en heb net ( na sluitingstijd ) nog kijkers voor mn winkeltje / Art Gallery gehad... 
Alles kan, nix is ( mij ) vreemd 😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten