woensdag 7 juni 2023

vanavond weer cursus (gemeente) politiek 🐰

"Dwaalhaas vs Van Gogh" πŸ°πŸ˜Ž
06:15 
Een nieuwe dag biedt nieuwe kansen, en deze nieuwe dag begint ( uiteraard WEER ) met > ☕☕☕☕☕ > 😁
07:30
( vanavond ) cursus politiek ? WHY ? ... zowieso niet omdat ik evt.  politieke ambities heb, maar omdat ik vind dat ik als (stads)kunstenaar & non-profit stichting mezelf maatschappelijk en sociaal moet / wil inzetten voor het "groter goed" ( social design ) en niet voor de cash... 
Tijdens de cursus is het mij al meerdere keren opgevallen dat de meeste mensen ( en partijen ) meestal denken vanuit een ( financieel ) "verdienmodel" oa subsidies enz. 

Terwijl ik ( stichting ) Dwaalhaas vind dat het om mensen, dieren, natuur ipv geld moet gaan "delen is vermenigvuldigen" 
Ofwel mezelf inzetten voor andere zonder er iets voor terug te verwachten... 
De 5 daagse cursus bij de gemeente zie ik ook als een soort van "netwerken" (Meet & Greet) want de andere cursisten zitten al in de ( gemeente ) politiek of hebben wel de ambitie om daar in te gaan... 
Ik zal mezelf nooit aan een politieke partij binden, of een bepaalde politieke partij zgn exclusiviteit bieden, want ik wil me inzetten voor iedereen.. 
Ik ben gewoon te eigenzinnig, onafhankelijk en autonoom.. 

Als kunstenaar focus ik mijn zgn "belangen" ook niet op de verkoop ( fin. "gewin" ) van mijn Kunst of projecten.. 
Maar op de / mijn "levensKunst" in het geheel.. 
Vandaar dat ik dan ook al jaren leef zoals ik wil leven, ben zoals ik ben, no secrets & nothing to hide.. een (meestal) mooi leven πŸ™#DANKBAAR dat zijn kan wie ik ben, en leven kan zoals ik wil.. 
Ook al vinden sommige mensen mij dan een "vreemde eend" of "rare snuiter" but who cares 😁

11:00
☕Break... In mn foortuintje/DwaalTerras... Eigenlijk geen zin in vanavond ( cursus ) maar wie A zegt moet ook B zeggen... 
13:30
ik heb net DEZE oproep op Marktplaats.nl gezet... Waarschijnlijk ga ik er 0,0% ( serieuze ) reacties op krijgen, maar "nooit geschoten is altijd mis" πŸ™„ ps... Onze stichting steunen via PAYPAL mag / kan natuurlijk ook altijd πŸ™


 

17:00
Foortuintje ☕Tijd...
18:45 
3 kwartier te vroeg bij het gemeentehuis, beter te vroeg dan te laat....
Tussen net en nu.. heb ik nog een fiets verkocht ( voor mn stichting ) en ik heb de Eindhoven Pride🌈 vlag opgehaald....druk, druk, druk, 
18:20
☕ op kosten van gemeente Eindhoven πŸ‘
21 30
Nog een half uurtje uitzitten.. dan naar huis. Misschien 🍻drinken vannacht ?... Of morgenvroeg ?  middag ? ..... 
22:45
Thuis ... Mn nieuwe Eindhoven Pride🌈vlag hangt... En nu is het tijd voor een koud biertje bij oillamp-light... 😁 Ik heb het weer "verdiend"... 

Bijna 00:01 ( dus een "neie dei" )
Mn laatste post vandaag
( op Facebook ) WOKE !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten