zondag 25 juni 2023

zondagsrust..

10:40
Damn ... het was er weer allemaal ...vannacht beb ik op het station geslapen  ( trein gemist ) maar ondanks dat toch wel WEER een mooie avond ( stappen ) nacht gehad... "Sex Drank Rook & LoL" ... 
11:15
Nu in mn foortuintje ( DwaalTerras ) mijn "zonden' van gisteren aan het overdenken πŸ˜‡ "hoe nu verder" ? weer / meer, nu vandaag biertjes drinken ? 'whats to lose?" 
15:35
Veel Hazenslaapjes vandaag.. ( weer ) πŸ€”πŸ˜‡
20:45
Nog ff buiten zitten.... 
Het is nu beter dan vanmiddag, een beetje afgekoeld enz... 
Bovendien had ik de Hazenslaapjes deze middag echt nodig.... 
Unruhe... morgen ist weer maandag, dus Leefmuseum / inloop... er moet voor morgen 12:00 weer gepoetst en opgeruimd worden, wan op maandag weet je maar nooit wie of wat er.komt... of gebeurd.. soms groepen mensen, soms niemand... 

22:00 de Bullshit van "datingsites / apps" 😁
Op elke site, app of wat dan ook gebruik ik altijd mijn naam "Dwaalhaas" ( no secrets an nothing to hide )
Je zou dan denken, via Google makkelijk te vinden, contact / info / foto's video's adres, telefoon nummer enz.. πŸ˜‡
LoL maar dat is niet hun "verdienmodel" ik moet credits kopen... Mooi niet 😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten