dinsdag 27 juni 2023

een neie dei...

07:30 Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕☕
11:30.. weer opnieuw wakker ( Hazenslaapjes) 🐰😁
Nu koffie in mn foortuintje... 
Wat een avond weer gisteren.. buiten, Poeh hee 🐰 keigezellig met Mik biertjes gedronken.. ff later kwam er ook nog een ( vond ik "sexy" ) dame, hier uit de buurt , bij zitten en meedrinken .. 

Sexy, maar nix voor mij... Maar vrijheid blijheid, anders nix.. we zien wel hoe of wat de toekomst brengen mogen.. 
PS het verbaast mij toch elke keer weer dat ik ( bijna ) nooit een kater heb 🤔🙏
12:00 
Ik kreeg net een whatsappje van Mik, hij heeft volgende week woensdag vrij gekregen van zijn werk en hij gaat mee naar Zeeland ✌️
12:45
Kicken joh, mn 1e (zonne)bloemen beginnen te bloeien ❤️.. ik heb vroeg gezaaide ( va april ) tussendoor gezaaide... en onlangs ( dus laat gezaaide ) in mn foortuintje.. 
"Ik houd van de bloemetjes en de bijtjes" 😉
14:30
Gisteren heb ik niet 1 maar 2 "Action-Paint" schilderijen ( op papier ) gemaakt.. 
Het leuke voor mij ( persoonlijk )  is dat de verkoop van deze werken ( op papier ) NOG NIET via mijn manager gaat, 
Ik ben met deze weken nog vrij om te doen en laten wat ik wil.. 
Natuurlijk weet ik dat hier ook verandering in gaat komen, maar voorlopig nog niet 🤔
Dwaalhaas Action-Paint ( on paper ) nu ( nog ) 25€ post.- Niet online te koop... 🐰

19:30 
Het was maar een gewone saaie dinsdag vandaag.. wel 1 pluspuntje.. ik kreeg een telefoontje van de gemeente Eindhoven en ik mag va 1 juli gratis met de bus .. mooi toch






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten