woensdag 14 juni 2023

Gemeente Eindhoven Cursus

10:30 
goeie morgen ieder 1>☕☕☕☕☀️
Gister avond nog ff wezen "stappen" kroegentocht 🙄 was weer gezellie 🙏
15:00 
Ik heb een soort rustdag vandaag... mentale voorbereidingen ivm de cursus bij de gemeente Eindhoven vanavond.. 
19:00
nu bij het gemeentehuis...nu begint de dag 🙄... 
Ik bedoel... 1 ding per dag doen = vaak meer dan genoeg 😁
20:20 
Goh "echte" raadsleden komen de cursus binnendruppelen.. nieuwschierig? of is het een pr rolletje ( zieltjes winnen ) van hun .. 🤔
22:00
Okay, nu weet ik waarom dat ze er bij waren ( de raadsleden ) het hoorden bij de cursus... 
Rondje speed dabaten .. 
Ik heb mogen praten met zowat, of alle vertegenwoordigers van alle Eindhovense partijen.. 
Interesting 👍🙏
En volgens mij heb ik vanaaf ook weer leuke contacten kunnen leggen... 😎
22:30
Weer thuis... 
Ik zou het eigenlijk niet moeten doen...(🍺)
Máar ik doe het toch 😈😇... 
Want ik vind dat ik dat vanavond weer / wel "verdiend" heb... 
Lobby, netwerk, voor mn eigen non-profit ongesubsidieerde zelfbedruipende stichting sociaal buirgerinitiatief.. 
"i state my case" ?!... Ruimte ! Dat is alles wat ik ( mijn stichting ) nodig heeft... Tijdens de speed-debatjes vanavond zijn er best wel wat partijen geweest die een soort van hulp etc hebben toegezegd ( min of meer ) zowiezo partijen die eens tijdens een Leefmuseum / inloop maandag langs willen komen.. 
Met oprechte ? Interesse ? 
"I hope so" .. ik kan veel alleen, en zelf bekostigen ook,  maar helaas niet alles... ( Ik / mijn stichting ben ook maar 1 mens ) 
22;00 ik zoek een " duivels deal"  fun tonine., no matter how

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten