woensdag 28 juni 2023

Daily DwaalArt / DwaalKunst
00:15.. (na)genieten van een koud pilske in mn foortuintje, wel balen dat mn shag weer bijna op is.. 
03:45 ☕☕☕Koffietijd..en ochtend tv πŸ€”
05:50
Voor de meeste mensen is het nu smorgens πŸ€”.. voor mij met mn hazenslaapjes ( geen dag / nacht ritme ) is het nu ???  Ik heb net weer mn foortuintje bewaterd, want blindelings de weerberichten vertrouwen ( in dit geval op regen ) dat gaat gewoon niet... 
Over een half uurtje gaat de benzinepomp open dan kan ik weer verse shag gaan halen.. 
En dan MOET ik de rest van de dag nix meer... Geen verantwoordelijkheden , geen taken, geen zeurende partner, maar gewoon van mn vrijheid genieten 😁
07:15
Ik ben weer "compleet"
bier ✓
shag ✓
eten ✓  😁
09:00 mijn Patreon blog 18+ only okay mijn Patreon kost 10€ per maand, maar daarintegen heb ik daar absoluut geen geheimen of taboes.. en mischien dat ik daar dingen fake of over-drive, maar what the heck? ...allemaal "DwaalSporen" toch ? 
09:50 waarom klinkt 1 van mij. oude favoriete YouTube playlist... nu ineens zo "fout" ? 
17:00
Ik schiet net wakker ( binnen op de bank ) ik heb geen idee hoe laat of whatever ik naar binnen gegaan ben, maar nu zit ik weer op mn DwaalTerras 😁 
17:15 
Ik keek net op mijn Patreon ( 18+ Blog ) en toen zag ik dat het wel mee viel, zo lang ben ik niet "out" geweest... 😁
18:00
Vorige week voor het eerst met een OV kaart ( flex ) gereist.. en vergeten uit te checken ☹️.van station Strijp-S > Centraal en terug.....20€ "boete" maar ik kreeg net een @ van OV... dat het automatisch gecorrigeerd is.. πŸ™.. dus geen boete ✌️ .  Vanaf zaterdag mag ik ook gratis met de bus...helemaal gratis ( in Eindhoven ) dus dat word minder treinen, meer bussen πŸ™„..

18:30 
#DANKBAARπŸ™ dat ik zo kan leven zoals ik leef, en daar ook nog eens andere blij mee kan maken... ✌️😁 Ik had vd week zo'n toilet stoeltjes alsop de foto, helemaal schoon en nieuw gekregen voor mn kringloopwinkeltje, maar toen kwam er net een jong gezin met een baby langs, en daar heb ik dat ding gratis aan weggeven... 
Mooi toch ? In het leven draait niet alles om geld maar om karma.. 
wat men zaait zal men oogsten... ✌️




19:00
als ik ooit dood ga... en geloof me, ook ik ga ooit dood ..lol "Treur niet om mij"

20:00 
Nog steeds in de "stacesse" van "who cares" & "whats to lose" πŸ™„
Snaps dr bij gepakt.. mengen met mn bier.. niet meer na-denken "youre only Live twice"  geen tijd voor bagger in mn kop... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten