dinsdag 6 juni 2023

07:00
Goeie morgen, ieder 1 ☕☕☕
Vandaag is het de 1e dag van de rest van ons leven, dus maak er wat moois van 😉
08:00
En alweer volop bezig....
Net mn zwaar metalen bed naar beneden gesjouwd, dus nu eerst ( weer ) ff koffie☕.. 
LoL... "Als dit bed praten kon 🤔😁"....damn 😎
13:30
Ik ben best wel "kapot" ( nu al )
Vandaag 2 ( voor mij zwaar werk ) administratieve dingen gedaan, spullen voor de studio naar boven en naar beneden gesjouwd, boodschappen, en nu ff rust.. misschien ga ik zelfs nog wel ff plat 🤔
19:00
middagdutjes & Hazenslaapjes 🐰maar ook nog ff naar dat zooitje incompetente "volksvertegenwoordigers" ( Groningen debat toneelstuk ) zitten kijken ( politiek 24 NPO )... Tjeemig de peemig... 
20:15
Dat heb ik weer.... 
Ik wilde net mijn Eindhoven Pride vlag gaan ophalen want op hun website stond dat ze tot 20:30 open waren... 
Kom ik daar aangereden, stond er een briefje op hun deur dat ze gesloten waren ivm "stafvergadering" ... 🤬

21:30
Overgestapt van Ziggo naar T-mobile zowel thuis, internet, tv, vaste telefoon als ook mijn mobiele telefoon... 
De hoofdreden is vooral data.. 
Als straks Studio Dwaalhaas klaar is hebben we minimaal 1gb uploadsnelheid nodig ( glasvezel ) Ziggo kan hooguit ( in het duurste abonnement 60mb toezeggen.. dus niet garanderen.. 
Dat is gewoon te zwak... 
Zeker als we straks met Studio Dwaalhaas VR enz. gaan ... "Big plans"🐰.. 





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten