vrijdag 23 juni 2023

 

01:30
Goeie Morgen, ieder 1 > ☕☕☕
om de dag te beginnen... net op FB-herinneringen gekeken... "Kletje" ook alweer een jaar of 4 ? 5 ? dood..  maar haar FB profiel bestaat nog steeds..1 van mijn velen exen.. / vrienden / bekende die veel te vroeg gestorven zijn..

02:30 
( bovenstaande ) Shit Happens... maar dat en ook dit hebben mij aleen maar gemaakt zoals ik ben Luctor et Emergo  het heeft mij alleen maar "sterker" gemaakt, geen tijd om te klagen of ptss of manische depresiviteid "life is good"

02:45
mijn MeukisLeuk.nl heb ik ivm aankomende zaterdag ( veel te laat ) net ook weer ge-update. 

06:15 zoals altijd houd ik het netjes en beschaafd.. ☕☕☕
Okay... soms zit ik rond deze tijd ook wel eens aan een biertje, maar omdat ik te-pas en te-on-pas slaap ( HazenSlaapjes ) soms overdag, soms snachts, kan voor mij de ochtend wel eens avond zijn.. of andersom.. ik slaap of ben wakker waneer het mij uitkomt.. DwaalStore, Leefmuseum en afspraken uitgezonderd.. πŸ˜‡ 
08:00 "goed bezig" ( al zeg ik het zelf πŸ˜‡ ) ik heb  vandaag al inn tuin gewerkt, in mn DwaalStore gewerkt, begonnen met weer een nieuw schilderij, admin. en internet/webdinges bijgewerkt... en zooi geruimd... nu is't weer ff tijd voor een bakske☕ op mn DwaalTerras, waar ik waarschijnlijk wel wer de hele dag zal zitten 🌞😎 "heerlijk,.. mensen kijken" ... 

09:50 "niet normaal, Dwaal🐰"      😁.. 🍺? .... "Ja lekker" thanx & proost ✌️
Ben net nog eerst ff boodschapjes weesten doen, Appie Heijn voor shag en 6 flesjes triple, en dierenwinkel voor blauw maanzaad / papaver / klaproos voor in mn tuin.. via Google zag ik dat je die eigenlijk tot mei nog kan zaaien, maar dat juni ook geen probleem moet zijn...dus "op hoop van zegen"πŸ™
PS zonnepitten / zonnebloemen veel zaden hebben ze bij de dierenspeciaalzaak VEEL goedkoper dan bij een tuincentrum ( het is maar een tip 😁 ) .... 

10:40 
mn 1e voor vandaag πŸ˜‡
Mag ook wel want er is weer van alles te 4en πŸ™#DANKBAAR.. net hebben mensen weer leuke spulletjes voor mn kringloopwinkeltje gebracht, en ik kreeg net een telefoontje van de gemeente Eindhoven... va volgende week mag ik https://www.alleszelf.nl/diensten-voor-ouderen/vervoer/gratis-ov-met-dalvrij-eindhoven-hermes en bepaalde omsteek-bus-lijnen 😁 ( ivm laag inkomen πŸ€” gelukkig kijken ze niet naar spaargeld etc. ) 
12:15 
Weer een gratis ( Action Paint ) showtje in mn foortuintje gegeven.. πŸ˜‡. terwijl het terras van mn buurman     weer eens helemaal vol zat 😁 "panem et circeses"... 
Jep, het is triest, maar ik kan het niet afleren, ik sta nou eenmaal graag in de belangstelling πŸ˜‡....
Hier onder is het eindresultaat van 20 minuten werk.. ( 80x80cm op canvas ) 100€ "Action Paint" werk van mij is ( nog ) altijd ( veel ) goedkoper dan mn eigen ( herkenbare ) DwaalArt style ( met zwarte lijntjes etc ) maar ook hierbij geld de gouden regel van mijn manager hoe meer verkoop / groter de vraag = hoger de prijs... DwaalKunst kopen is ( tegenwoordig ook ) beleggen .. 
Als ik deze verkoop mag ik er zelf een 10tje van houden, de rest gaat naar Stichting Dwaalhaas, ter promoting DwaalArt  
13:15 "ticket to ride ?" 

Action paint.. tings zijn nog steeds goedkoper ( zolang mn manager R zich niet mee gaat bemoeien πŸ˜‡ ( ik ben wel blij dat ik tegenwoordig een manager ( die voor mijn / of voor mn stichtings ) belangen opkomt ) maar wat niet weet wat niet deert.. dit werk / #DwaalArt heeft hij nog niet gezien of geregistreerd πŸ™ als ik er vandaag 100€ voor kan vangen,bdan heb ik mn gratis NS tucked to ride... naar de kroeg.. centrum.. lol of naar "de kloten" who cares ? "You only Live once" https://youtu.be/8YyuIkVSx-8 .. 
14:00
Van die oude "hippies" met lang haar en een kaal voorhoofd πŸ€” " "het zou verboden moeten worden" 😁
15:00
dalijk toch "op stap"  op zoek naar avontuur, geen liefde, want liefde breng verplichtingen en regeltjes ..en ik kies desnoods / liever voor  eenzaamheid als dat betekend ..of gelijk is aan vrijheid boven alles.. ik en niemand is een ander zijn of haar bezit...
En ja, ik kan verdomd goed monogaam zijn als het moet.. maar wat heb ik aan moeten ? Ik ben ik, the one and only Dwaalhaas 

17:45
Net weer wakker geworden, toch weer bijna 3 uur ? geslapen ? ( HazenSlaapjes... en meteen ook geen zin meer ? In bier πŸ₯Ί..maar wel nog ff buiten zitten.. 

19:00


in mn blote kont voor de tv hangen....
verder doe ik nix meer vandaag.....

ik wens u allen ook een fijne avond .. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten