woensdag 28 juni 2023

01:45 
Goeie morgen ieder 1 > ☕☕☕☕ Koffietijd 🥺 07:00 het zou gisteren en vannacht regenen, maar het heeft tot nu toe hooguit  een beetje gemiezert ☹️ dus weer moest de tuinslang gebruikt worden.... 

Flower Power...  
Wat brengt de dag vandaag ? Er is weer regen voorspeld 🙏 maar dat wil kennelijk tegenwoordig nix meer zeggen.. ik denk dat het vandaag maar weer een "pluk de dag" gaat worden .. 
09:00
FF bij de Action geweest, tai-ribs en verf gekocht .. tai-ribs zijn hier echt wel nodig om mn kliko's af te sluiten, anders gooien die buitenlandse studenten mijn kliko's vol..  
En verf, verf was eigenlijk niet echt nodig maar ik zag leuke neon en metallic kleuren voor weinig geld 🙏 dus misschien, als het droog blijft vanmiddag... 
Misschien nog ff een beetje ( nu letterlijk ) "Action😁Painten". 
ik heb het papier al buiten klaar liggen... en als het wel gaat regenen ? Dan moet het zo zijn... 🤔.. het is verf op waterbasis.. en op nat papier kan ( hoeft / moet niet ) het ook wel weer een leuk effect geven... "Go with the flow" ... 
🙉🙈🙊
10:45
Ik ben al begonnen met mn papier / Action-Paint dingetje... 
Lakverf, chloor, 2 componenten lijm, water, die verf die ik vandaag gekocht heb en nog wat geheime ingrediënten 😇😁✌️dit is een link naar het 360° filmpje
Nu is het aan het "tussen-drogen🤔?"..  dus ik heb er maar weer een pilske bij gepakt, dan lijkt de tijd wat sneller te gaan 
This is NOT the end "product" 🤔
Het moet nog drogen, verkleuren, en bepaalde "ingrediënten" moeten nog met elkaar gaan bijten / vechten.... 
12:00
Unruhe... Zin in avontuur / iets spannends of leips.. iets dat de dag een beetje breekt.. of whatever. Gelukkig is de dag nog jong.. er kan nog van alles gebeuren, ( vrouwelijk ) gezelschap of mensen voor mn DwaalKunst of winkeltje.. / 50€ extra vandaag zou weer veel lol kunnen opleveren, 12:15 net weer spulletjes voor mijn kringloopwinkeltje gekregen #DANKBAAR🙏

13:00 
FF naar de Jumbo geweest, vloeitjes waren bijna op..
Voor de zekerheid ok maar meteen weer een kratje bier meegenomen en in de "to good to go" bak lagen 2 pakken 0.25 € a 4 stuks visschitzels, ik ben normaal niet zo'n visman, maar gebakken vis, vissticks, kibbeling vind ik goed te pruimen... Dus ik hoop dat de snitzels daar naar smaken 🤔

13:00 mooi systeem "Tikkie" toch net weer ff 2€ gebeurd .. een voorbij-gangster 🤔 ? vroeg of ze ff in mn DwaalStore mocht kijken... Tuurlijk mag dat, ook buiten mn openingstijden / zaterdag en maandag middag om ( bijna ) altijd .. "wie het kleine niet eert".. 2€ is toch weer bijna dat kratje bier dat ik net gekocht heb 😁
17:45
Middagdutje gedaan 🐰.nu weer klaar wakker in mn foortuintje.. 
19:00
Koffietijd ☕☕☕☕ en de rest vd avond word waarschijnlijk een beetje saai tv kijken & bankhangen..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten