donderdag 8 juni 2023

https://youtu.be/wTRSlZEq_l0 ( Elvis )


 


00:30 een nieuwe donderdag... 
(updates volgen regelmatig.... hier... )
Over de doden nix dan goeds... alles gaat zoals het gaat.. en alles gaat voorbij

01:00 waar ik vannacht allemaal naa hen geluisterd met mn zatte kop ? 
de eerste heb ik het laatst toegevoegd.. 
triggers.. vandaag / gisteren tijdens cursus gemeente Eindhoven, ondanks dat ik mijn hele leven zonder taboes of geheimen al tig jaar op het internet deel..... niemant kent mij echt...

vandaag / gister iemand gesproken die nix wist over al mijn overleden vrienden en vriendinnen... mn dakloos peroden of dat ik ooit soms nog ( verslaafde  vrouwen opvan op gevangen heb.. niemand weet nix behalve "roddels: 
ja dwaalhaas zuipt een paar keer per week, niet eens elke dag... hoezo vooroordelem ?  doe de moeite om me te leren kennen... ik ben toegankelijk life en online .. geen geheinen geen leugen, nix stoer of me anders voor doen ik, dwaalhaas :durf gewoon mezelf te zijn... 

03:00
wat ik dan wel weer kicken vind is dat ik met mn zatte kop live op FB was en daar ondanks mn alcoholmisbruik een gezellige / leuke chat / tijd mee had.. ik ben niet voorspelbaar... ik ben Dwaalhaas, ik maak DwaalSporen

mensen van culturele, sexuelen, religieuze of welke "minderheid of meerderheid" dan ook ... 
krijgen bij mij geen voorkeursbehadeling.. voor mij is iedereen gelijk....  deal wit it 
09:30
πŸ€” Oeps... Zo te zien was ik deze ochtend ,( voor mn laatste Hazenslaapje ) πŸ˜‡.. weer een in een ( te ..? ) sentimentele bui... πŸ™„
Maar okay, let bygones be bygones.. nieuwe dag nieuwe kansen, het ,☀️ schijnt... 
Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕
10:45
Weer een kratje bier gehaald πŸ˜‡ vandaag, goei weer, weer.. om op mn DwaalTerras / in mn foortuintje te zitten 😎 Genieten 
yes !!!! Het is.. 
12:00
va nu is het ( min of meer ) "social accepted" dat ik een biertje drink πŸ™„.  Dus, proost 🍻
13:30 #DANKBAARπŸ™
Net weer plantjes gekregen voor mn gratis PlantenAsiel, en ook meteen iemand blij kunnen maken met een gratis plantje πŸ™„
+ Ook nog wat spulletjes voor mn kringloop gekregen 😁... leuke dingen hoeven niets of niet veel te kosten
15:30
Ik heb vanmiddag nog keihard moeten "werken" πŸ˜‡ ik kreeg 2 volle rolcontainers met mooie spullen van een vintage winkeltje dat gaat stoppen πŸ™#DANKBAAR..  
FF daarna kreeg ik 2x 2 mensen die vroegen oof ze ff in mn huis enzo mochten rondkijken... 
In mijn DwaalZooi.. 😎uhh ja sorry hoor mag van mij meestal wel... hoewel ik daar eigenlijk de maandag en zaterdag middag voor heb... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten