donderdag 1 juni 2023

02:30
de 360graden video ( je kan het beeld zelf rond draaien ) hierboven, heb ik gisteren gemaakt gedeurende mijn maandelijkse rondje Zeeland ( Walcheren ) 
04:00
genoeg over Zeeland ( gisteren ) 5 juli ga ik weer..
Hopelijk is het dan ook weer warm genoeg voor mn lievelings naaktstrandje in Ritthem πŸ€”.. πŸ™
09:50
So, de plantjes ( foortuintje ) ook weer bewaterd... En dan straks 12:00 weer ergens een volle wagen gratis spulletjes voor het Leefmuseum ophalen... , De auto leeg maken... En dan spullen laden die ik morgen mee naar de Rommelmarkt ( Zuidwester ) wil nemen... "Ik heb het zo druk als een klein baasjeπŸ€”"...dit > https://youtu.be/oaAiRtqik14 had ik zo'n beetje gepland na mn 50ste, maar het is precies het tegenovergestelde geworden πŸ™„πŸ˜ lol.. 
14:00
πŸ™DANKBAAR vandaag weer kei veel leuke spulletjes voor mijn Stichting ( verkoop ) gekregen... Jep, ik recycle / kringloop, omdat ik geen gebruik van subsidies of fondsen etc. wil maken.. "ik werk voor mijn ideale' ( non-profit, toegankelijk, onafhankelijk en subsidievrij ) .... 
Alles uitgezocht nagekeken en in de auto geladen, klaar om morgen mee te nemen naar de rommelmarkt "Zuidwester Eindhoven" ( elke 1e vrijdag vd maand ) 
23:30
Jacqueline was ook nog ff voorbij gekomen met leftovers van haar voedselbank πŸ™
Dus ik heb weer lekker ( gratis ) gegeten 😁
daarna nog 2 biertjes gedronken in mn foortuintje.. en toen werd ik overvallen door moeheid... 
Dus naar binnen op mn bankje, dekentje er over en....  
Mik is vandaag niet langs geweest, meestal / vaak wel op danderdag.. maar in dit geval kwam het mij goed uit dat hij niet kwam... Veel te moe, en morgen moet ik heel vroeg naar de rommelmarkt... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten