maandag 12 juni 2023

elke maandag Leefmuseum/ inloop

Van 12:00 tot 18:00 Edisonstraat 39 5621Hk Eindhoven.....

03:00 Goeie morgen ieder 1 > ☕☕☕☕
( tussen Hazenslaapjes in ff wakker, nix op tv dus nu nog ff buiten in mn foortuintje ) 
04:30
ik geef het toe...  Ik heb niet echt gepoetst en opgeruimd ( voor het Leefmuseum)  ik vind vond het het belangrijkste dat de glasvezel monteur van T-mobile bij het aansluikastje kan.. 
Leefmuseum / bezoek ( koffie & thee ) kan evt ook gewoon buiten in mn foortuintje / DwaalTerras... want vandaag word het weer ☀️ mooi weer..  
05:30
als vandaag mijn glasvezel aansluiting ( 1GB up/down ) werkt, kan ik va morgen mijn nieuwe Youtube kanaal Studio Dwaalhaas gaan gebruiken, bij Youtube duurt het 24 uur voordat je voor het eerst live kunt gaan op een nieuw kanaal... 
09:00
Tijdens "Leefmuseum" 12:00/18:00 geen alcohol is een soort onbeschreven regel, hoewel ik die zelf ( bij goei weer ) rond 17:00 meestal zelf verbreek 😇 ik hou niet zo van "regeltjes" maar het is gewoon beter zo, voor sommige van mn ( evt. ) "gasten"... voor 12:00 ? ... een paar flesjes ? "Moet (soms) kunnen 😇.... Al zeg ik het zelf 😁
11:00
ik ben er ( bijna) weer klaar voor, traks de kop vh koffiezetapparaat omzwitchen... En nog ff de plee schoonmaken.. en dan verder zie ik het wel wie af wat er de komende 7 uurtjes aankomt waaien... 😎
15:30
WTF ! ....
Glasvezel aansluiting T-mobile ( monteur ) duurt nog 4 weken !!!!???
T-mobile gebeld en werd doorverwezen naar KPN... 
daar hing een "robot" mijn telefoontje meteen op en moet ik vragen of contact opnemen per formulier... waar ik vervolgens het antwoord krijg, dat het antwoord op mijn vraag zo'n 3 weken kan duren 🤔🙄☹️




Geen opmerkingen:

Een reactie posten