maandag 26 juni 2023

Elke maandag 12:00 / 18:00 gratis inloop - Leefmuseum

00:30 goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕

Heb je vanmiddag tussen 12:00 en 18:00 ( of op welke maandag middag dan ook )  nix te doen ? weet dan dat hier > Edisonstraat 39 5621HK Eindhoven de deuren openstaan en dat er ( gratis ) koffie ( en / of thee ) klaar staan... 

wil je rondlopen in mijn Atelier / Art Gallerie / DwaalStore of kringloop / plantenasiel ? of een babbeltje maken ? (hulp)vragen ? veel kan, alles is bespreekbaar, niets moet, voel je thuis en voel je vrij, maar wel met respect voor de ander, want niets of niemand is vreemd in het DwaalHuis.... 
een plaats waar iedereen zichzelf mag en kan zijn.
Leefmuseum, de kunst van het leven / levenskunst
02:00   ☕☕☕☕ in mn foortuintje.. het is best nog wel druk buiten in de straat.. op dit tijdstip 🤔....
02:45   . 
04:15
Vorige keer heb ik nog een kan koffie voor ze buiten gezet, maar dat kan ik nu helaas niet doen, omdat ik niet weet of ik zowiezo nog genoeg koffie en melk-cups en koekjes heb voor mn Leefmuseum / inloop vanmiddag.. 
05:00 
Net de bloemetjes en de plantjes in mn foortuintje water gegeven en in een kort gesprekje geraakt met 1 van de vleermuis-tellers 😉 een jonge jongen die op de Kunstacademie zat,hij sprak me aan ivm de beelden en mn DwaalMobiel enz. Tja dat heb je soms als je foortuintje best wel opvallend is 🐰😇.. 
06:00 
Ik zal eens langzaam aanstalte maken om te gaan poetsen en opruimen.. ik heb weer eens de hele nacht aan zitten klooien.. 0.0% productief geweest... lol..  ik ben wel van plan ( als mn budget het deze week toe laat ) om weer 5 blikken verf te gaan kopen.. "i need to create" ... Op die grote vellen papier ( Action Painting ) is ook wel leuk, maar dr moet soms ook ECHT "gewerkt" Dwaalhaas-style 🐰 worden.. met een beetje mazzel krijg ik het van mn manager.. 🤔
07:30
Happy Hour.. elke ochtend tussen 07:00 & 10:00 bij Appie Heijn XXL Limbuglaan Ehv. Alle soorten warme dranken 1€ .. 🙏
Af & toe mag ik mezelf  wel eens verwennen toch ? 😁

10:15
Ik ben er klaar voor ( op een paar kleine dingen na, maar dat boeit niet 🤔.. het is / blijft vandaag droog ( zeggen "ze" / de weerberichten) dus "we" ik + evt. bezoek, kan / kunnen gewoon voor, buiten in mn foortuintje / DwaalTerras gaan zitten... 

10:45 walcherlijk als je dit leest over het Vincent van Gogh museum en dan durven ze voor een workshop je ook nog eens 28€ pp voor te vragen ? schandalig ! Bij mij kan je ( ook als groep(je) een veel goedkopere workshop boeken, zelfs op lokatie of in de buitenlucht... en dan krijg je nog gratis koffie of thee ook... 

11:30 
Ik heb net al atelier / Gallery bezoek gehad... Vreemd afgelopen zaterdag hadden er mensen interesse in mijn Pinocchio en nu weer ( andere mensen )...Tja, ik ga niet meer over de prijzen / verkoop enz. van mijn eigen schilderij.. dus ik heb beloofd om straks als mijn manager er is, en.ik.weet wat het schilderij moet kosten, een app-je te sturen... 
15:00
Tot nu toe zijn alleen Donald en Jaqueline langs geweest... En dat vind ik eigenlijk ook wel prima 🤔😁 ik bedoel, inloop / Leefmuseum of hoe dat je de maandagmiddag en hier ook wil noemen... Ik verdien er niets aan / mee... maar het kost mij alleen maar geld... Ik doe het voor de mensen, niet voor mezelf
16:09
vandaag / netzelf ook nog ff lekker bezig geweest "Action-Paint" op ( groot formaat ) papier... nu maar 🙏 dat hij opdroogt zoals ik wil dat hij opdroogt.... want als ik hem zelf niet mooi vind pleur ik hem weg..of ik maak er weer wat anders van.. 
17:00
Nog 1 uurtje, het einde van inloop / Leefmuseum, meet and greet is alweer in't zicht😉👍 dus een pilske moet nu al kunnen...( vind ik ) wie nog langs wilkomen en iets anders wil drinken dan koffie of thee ? neem het zelf mee... Thanx..
Voor mij ( persoonlijk was & is het weer een geslaagde dag geweest ) ...🙏 schilderij ( in commissie) verkocht, mensen blij kunnen maken met nieuwe broeken spullen voor mn kringloop gekregen, mensen hebben hier frambozen kunnen plukken.. etc etc.. vleermuisteller, happy Hour .. lekker kunnen createn, Action-painten .. life is good.. ik ben blij dat ik ik ben en kan / mag leven zoals ik leef.. maandag is ook de dag in de week dat ik mijn weekgeld / leefgeld van mijn bewindvoering krijg... Dat bedrag heb ik meteen terug kunnen boeken...😇 Ik heb liever volgende week woensdag, als ik mijn maandelijkse Zeeland / Walcheren toer maak wat extra's ipv nu teveel...."wie het kleine ist eerd, is het grote...." ( Goed genoeg is ook goed )


Geen opmerkingen:

Een reactie posten