zaterdag 24 juni 2023

De DwaalStore - Edisonstraat 39 5631HK Eindhoven - elke zaterdag open 12:00 / 17:00

00:30

 00:30 Goeie morgen ieder 1 > ☕☕☕  Het is weer zaterdag, 1 week nadat ik dit 360graden filmpje van de DwaalStore gemaakt heb Vanmiddag, zoals elke zaterdagmiddag is de DwaalStore weer van 12:00 tot 17:00 geopend... Edisonstraat 39 5621hk Eindhoven..

01:00 
Weer ff buiten gaan zitten ☕ erbij en genieten van het vrijdag avond nacht / zaterdag ochtend  ? remoer 🤔 dr gebeurt hier buiten nu op dit tijdstip van alles? 😉 zelfs de kauwen maken nu nog lawaai? = toch niet echt "normaal" op dit tijdstip? ... 
01:46 
Ach ja 1🍺tje... "moet kunnen" 😇
05:30 
Ach ja ☕☕☕ Koffietijd 😇 ( weer ) ondertussen zit ik "auf streife" ( TV / Duitse RTL ) te kijken.. "Deutsch ist Geil" 😁

08:30
Ondanks dat ik de DwaalStore ( officieel ) pas om 12:00 open gooi, ga ik vandaag rond 10:00 al beginnen met kringloopspul enz buiten zetten opruimen etaleren enz enz.. want meestal heb ik va 12:00 al meteen, de hele middag door ( sociale ) aanloop, mensen die komen om te buurten of een bakske ☕ drinken, waardoor ik niet toekom aan "echt werken" 🤔? ... 
Vorige week zaterdag had ik een omzet van welgeteld 3€ daar moet de gratis koffie, bekertjes, melk, suiker, koekjes, energie, tijd, inkoop nog van af..  
Wel allemaal gezellig enz. maar toch..  
Ik hoop dat mijn stoepbord vandaag ook een beetje voor mij gaat werken... Want op zaterdag is het hier bij de Woensel West Side Stores en bij mijn buurman Van Alles & co vol terras... 
"Niet klagen maar dragen" ( en bidden om kracht ) 😁... 
3€ omzet, ach ja "ik hoef er niet van te leven" het is allemaal voor mn stichting, maar toch.. als de stichting geen cashflow heeft dan moeten de door / voor de stichting gemaakte (on)kosten / uitgaven wel / weer uit eigen ( persoonlijke zak betaald worden.. ☹️
11:25 
Een half uurtje te vroeg klaar..
Maar beter te vroeg, dan te laat...
( Deutsche ❤️ punkticheit ) 😁
17:30
Afgewerkt en klaar....en nu WEEKEIND !
straks eerst nog ff shag en bier kopen.... 
18:00
En toen was er weer genoeg shag & bier....( voor vandaag 😇 )

Goeie ontwikkelingen ( volgens mijn manager 🤔 ) wbt mijn DwaalArt / DwaalKunst...
( In commissie ) verkoop ( door andere Art Gallery houders etc.  gaat steeds beter, en sommige komen eerder en vaker terug om te betalen en nieuw werk te halen, waardoor mijn prijzen steeds maar verder omhoog gaan.. ( ik mag mijn Kunst niet meer zelf verkopen, dat loopt allemaal via hem, persoonlijk ben ik daar meestal ook liever niet bij ) ... 

WTF 🥺 ? ? ... sinds 2 jaar, sinds Donald de verkoop en alles wat DwaalArt DwaalKunst DwaalDesign is managed word er voor schilderijen waarvoor ik vroeger  (pre-Donald) 50€ of een paar flessen ( goedkope ) whisky en shag voor vroeg, nu zonder aarzeling 500€ betaald.. 

waarvan ik dan weer voor mezelf 10% van krijg, de rest gaat naar Stichting Dwaalhaas .. 🙏 ... Per schilderij of object maakt het voor mij persoonlijk nix uit, ik houd er liniarecta net zo veel aan over.. heeel ik tegenwoordig steeds meer verkoop ?? raar toch ? steeds duurder, en toch steeds meer verkoop . ?... Ik snap dit door dingen niet... en mischien is het daarom ook maag goed dat ik niet meer zelf over de verkoop of de prijzen ga... 
Dwaalhaas, DwaLArt, DwaalDesign, DwaalKunst... "Hype" ? .... Ik vind het wel allemaal kicken, die stroomversnelling waar ik de afgelopen jaren  in terecht gekomen ben...😇😁 DON'T STOP ME NOW ! ✌️
19:15
Action Paint in mn foortuintje ( DwaalTerras) ik denk 🤔 "goed bezig Dwaal" ...lol. 
Ik had net wel een groepje / geïnteresseerde die me aanspraken en een gezellige babbel...."leuke mensen" 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten