dinsdag 13 juni 2023

wat een grandiose dag ( WEER ) gister....

07:30
(be)Leefmuseum, levensKunst, the Art of Life..... maatje Mik is net vertrokken naar zn werk... 

whats to say about gister ? (bijna) alle mensen die er echt "toe doen"in mn leven... En andere, waren er... en nu koffie zonder kater... straks ? ( weer ) buiten in mn foortuintje ? nix te winnen, nix te verliezen, dingen gaan zoals ze gaan....embrace it all .... the good but also the bad times.... want het hoort er allemaal bij... 

Proza : tot vlees geworden

maat-staven prbeerde mij de maat te nemen, maar ik leef ( soms) op te grote voet, footprint en footlose, gelukkig blijf ik altijd ik, met mezelf in balance, en ik zal nooit naast mijn schoenen gaan lopen.... want wie de schoen past, puntje puntje puntje... 

14:00   

Tot nu toe, vandaag, nix gedaan.. en daar ben ik nog trots op ook 😁

ondanks dat ik zelf een motor en de eendigste DwaalMobiel ter wereld heb, heb ik gister tog een NS-FLEX abbonement genomen, 40% korting op elke treinreis... 

Ik ben van plan deze zomer regelmatig andere dorpjes en steden te bezoeken om daar en in de trein vooral  veel te tekenen en te schetsen enz... 

ivm de hitte buiten.....

- Dwaalhaas webcams -  

NUDIST WARNING !

De nudist associeert naaktheid niet met seks. Nudisme heeft evenmin iets te maken met exhibitionisme of voyeurisme. Locatie en situatie is bij veel nudisten niet van belang.. (bron

16:00  #DANKBAAR🙏

ik heb net weer spulletjes voor mn (DwaalStore / stichting) gekregen 😁.. 

17:00 🍺 mn 1e vandaag... 
Dikke blote pens, kort broekske, pilske, peukje, wietje, zonnetje, parasoletje, en mensen kijken op / vanaf mn DwaalTerras / Foortuintje .... Ofwel : #GENIETEN 😎
17:45  ik kom net van lekker bubbelen in mn "jacuzzi" ( achtertuin / DwaalTuin... Het schuim/de bubbels van me af laten waaien en zondrogen enzomeer van dat soort dingen.. 
19:00
Nog steeds zit in mn foortuintje van biertjes enz.. te genieten, en ja ik ben alweer (te?) "bezopen?".. Boer zkt Vrouw...zonder claiming of "regeltjes" ... Vrij Mensch... 

Weer kreeg ik bedreigingen omdat ik ben wie / wat ik ben of vooroordelen ( blinde haat vanwege mn regenboog vlag ,) DwaalTerras gesloten, poortje dicht gedaan en mn Honkbalknuppel (Lucille) binnen handbereik.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten