vrijdag 14 juli 2023

evovrijdag

( Action-Paint 2023 ) - acryl on canvas 60x80cm 499€  ( excl. shipping cost ) 

07:00
Goeie Morgen ieder 1 > ☕☕☕☕☕
het is alweer vrijdag, damn wat gaat een week soms snel voorbij... 
maatje Mik was vanacht weer hier blijven slapen, en is net vertrokken naar zijn werk....
het was gisteren wel weer allemaal zwaar okay... 
Ook mijn manager kwam samen met de kunstenaares Daniella de Grood nog even voorbij.. dat kwam voor mij mooi uit, want ondanks de positieve reacties die ik vaak krijg over mijn Äction-Pant werk ( zoals hier boven ) ( totaal anders dan mijn typische eigen Dwaalhaas stijl Kunst die ik al 30 jaar heb )

 
okay, ik maak tegenwoordig ook veel werk als bovenstaande.. dat moet ik niet degraderen... dat moet ik zien als evolutie in mijn werk / stijl... 

ik moet die gedachte helemaal los leren laten dat alles bij het oude moet blijven, en dat ook mijn eigen stijl / processen aan evolutie onderworpen is.

en ja, er zijn de afgelopen jaren veel dingen veranderd, ik heb een tegenwoordig een manager die over de verkoop van mijn typiche Dwaalhaas stijl schilderijen en design / objecten gaat.. en tegenwoordig heb ik behalve op mijn eigen locatie ook al 2 orgiginele, exclusieve Dwaalhaas Art dealers op andere locaties..... mijn Action-Paint werk, zoals de bovenste foto, daar ben ik nog redelijk vrij in wat betreft verkoop, prijs, enz... mijn action-paints vallen ( nog ) niet onder het beheer van mijn manager... maar gezien het suc6 zou dat ook zomaar kunnen veranderen... 
het is allemaal raar de afgelopen jaren, die artistieke stroomversnelling waarin ik terecht gekomen ben sinds ik mijn DwaalArt / DwaalKunst / DwaalDesign niet meer zelf verkoop / mag verkopen... 
maar its all good...

va vandaag bied ik voorlopig elke dag een ander "Action-Paint"schilderij aan op deze blog, soms zelfs vers van de pers ✌️

11:00
En al bij de Jombo geweest voor een kratje vers bier en shag...
ik ben van plan vandaag een oud, kapot Dwaalhaas ( DwaalArt DwaalKunst DwaalSchilderij ) te gaan ver-Dwaal-en / recyclen / "RecycleArt uit eigen werk" ofzo 🤔🐰😁... Van het gaatje wat er in zat heb ik een gat van gemaakt... en aan de binnenkant een plexiglas raampje achter gezet... = nu aan het drogen... 
Hoe af wat ( through the looking Glass ) ai mirror.. "how cute is that doggy in the window" Kristallnacht... 
In afwachting verblijf ik ....

12:00
Weer zo'n dag dat er hele groepen mensen door de wijk lopen .. ( mischien voor de nieuwbouw ? of "aapjes kijken🤔😁 in mijn geval Haasje🐰 lol, jep ik was ook weer het Haasje .. altijd.. ✌️ of ze selfies met mij mogen maken vragen ze dan.. Tja altijd,.. why not ? Ik "typerend voor de wijk ?"  DE Stadskunstenaar van Eindhoven.. raar dat mensen van buiten de wijk en stad mij wel (h)er kennen zelfs in andere steden dorpen provincies en landen..  "Eindhoven de Gekste" please to meet you.. 🐰

12:45
Who needs the Dutch Design Week ? 😁✌️🙏 
Ik kreeg net een mooi mailtje van City Tours ( waarmee ik volgens mij toch al een goeie band mee had 👍 )

Goedemorgen,

City Tours Eindhoven en Eindhoven247 starten vanaf 1 september met het aanbieden van de Designtour Eindhoven en we hebben o.a. jullie locatie in de tour opgenomen.

Onze bedoeling is design ook buiten de DDW zichtbaar te maken voor een breed publiek en dat doen we door deze tour het hele jaar door aan te bieden. Deze Designtour wordt aangeboden in een zg. self guided tour en in de vorm van een groepstour op maat. We gaan de tour aanbieden op de eigen pagina’s maar ook op de platforms als Get Your Guide, Viator, Tripadvisor, ANWB en TUI Musement <

Cool toch ? ... 
Meer, langer, vaker, het hele jaar door max. exposior for free... 
Terwijl de Dutch Design Week die maar 10 dagen duurt en "vet cash'" kost mij / mijn / ons project(en) na 2 suc6volle jaren heeft afgewezen.. zonder dat ik een weerwoord of vragen kan / mag stellen... 

13:45
fase 2 van mn DwaalArt Recycling ( met plexiglas ) 🙄
Action-painting'in mijn foortuintje, lekker bezig, bietje er bij, peukje... Koptelefoon keihard ( Bohemian Rapsody - Queen..  "nothing really mathers" )..  
Als ge maar lol het.. ( Brabants ✌️)
14:45
Vandaag toch alweer 1.50€ voor mn stichting om gezet, enkel maar door in mn foortuintje te zitten en mensen binnen te laten.. enz.. 
16:00
Autoloze Vrijdag... Ofzo
😁 Leuk dat ik net de mensen van Strange Avenue weet terug zie...ze hadden hier eerst ook een vintage store...nu zijn ze enkel nog online...ik heb veel van hun gekregen 🙏#DANKBAAR  
17:45 
Mijn fout, vooroordelen enz.. 
Aziatisch uiterlijk.. ik denk meteen Aziatisch.. wat is Aziatisch,? ... Uiterlijk, zegt nix.. iemand met een hoofddoek of priestergewaad / keppel  kan ook gewoon een hoer of lhbtiqrl zijn.. uiterlijk zecht nix... 

geld tegoed van vriemden/// mn manafer heeft ge;d vam ,ok/// mn bewindsvoerder heeft h;d van mij ... 
ik wil weg, op stap .. ik heb nog 4 euro cash /op zak... maar ik heb geld genoeg tegoed stached... 
 KUT ! 
21:45 
Net spontaan 2 mooie dames uit Tilburg... In mn huis gehad.. 🙄 of ze ff binnen mochten kijken. ? .. Tuurlijk , mag dat...  Ze moesten helaas de trein halen, dus het was een "Blitz-bezoekje' ... ( Jammer ) volgende x beter...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten