dinsdag 4 juli 2023

Dwaalhaas on tour...

07:45
Goeie morgen ieder 1> ☕☕☕
Vanmiddag gaat mn maandelijkse "uitstapje" weer beginnen...Mik is hier net weggegaan naar zn werk in Geldrop.. hij heeft me gisteren ( oa ) geholpen met het laden van mn auto... Ik had hier het 1 & ander staan dat naar hem thuis ( Mierlo ) moet... en verdér hebben we gisteren biertjes gedronken 😇.... Vanmiddag rijd ik naar Mierlo om de auto weer leeg te laden, en dan vervolgens samen met Mik.. mn maandelijkse rondje Zeeland / Walcheren te doen.. enz.. Klinkt misschien allemaal een beetje chaotisch...? Maar ik ben ook nog niet 100% nuchter nu 🙄😁... "Komt wel goed" (als de dag verstrijkt ) ( ofzo )
11:30
☕Tijd 
14:45
Ik had net of ff spontaan klanten ( uit Amsterdam ) voor mn DwaalStore🙏...op het nippertje voor mn vertrek naar Mierlo.. 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten