dinsdag 11 juli 2023

een openbaring...

Mijn dope naam, "Johannes"...
De openbaring.... 
Lilith... 
"The Devil wears Prada" ... 
Woman ( James Brown ) 
De muze.. waardoor oorlogen begonnen en geëindigd zijn.. the female creature.. "the alpha" .. aprodithe... Apple of discord.. Garden of Eden.. de slang ?  waarna Adam luisterde om in "the Apple te bijten" verleiding.. make up.. er speelt op dit moment zoveel in mn hoofd... En het klopt..  ik hou van vrouwen.. nu nog meer.. verleiding, the demon(s) send by "God" confusion... struggle..  WOW...mijn moeder was ook een vrouw.. 🤔
08:50
Goeie morgen ieder 1 🍻 😇
"Ignorance is a bliss" ( soms is het beter om niet te weten wat je niet weet ) ... 
Vanmorgen...Mik ( was hier blijven slapen ) naar zn werk gegaan, enikop mn nieuw "gestolen?😇"  Fietske... naar de benzinepomp, shag en vloei gehaald  en mn gratis OV ( in Eindhoven op mn OV kaart gezet ) toen... ff rust en ☕ gehad, en daarna naar de Jumbo een krat vers bier gehaald...
En nu ? Wat nu ? Wat vandaag.. ? Vandaag de dag...? De openbaring ? ( Johannes / mijn dope ? doop.. naam ) Dwaal- sporen "what in a name ?"...
09:45
Dazed & confused....
Nogsteeds /weer aan de "zuip" en "Action-Paint" op mn DwaalTerras 🐰heerlijk om je uit te kunnen leven... 
Ik vind het fijn om mijn te zijn... 
PS ik heb geen idee wat mn manager ( Donald ) voor deze "werken" vraagt... Maar met die 10% die ik er tegenwoordig voor krijg... Is het nog steeds veel meer dan dat ik er vroeger (pre-Donald/manager ) voor kreeg... 
21:00
op stap geweest... 
Lavolie, Bommel, Stratumseind.. Little one... ( Irisch pub O Sheas mocht ik weer eens niet binnen ... what ? ) en het Van AbbeMuseum ( waar mn DwaalArt / DwaalKunst ) thuis hoort.... ( (zijweten dat nog niet ) Gratis met de bus heen, met de trein terug... 
FF geslapen... en nu weer wakker,  buiten op mn DwaalTerras 😇... nu, koffie tijd
Jammer dat niet iedereen ziet dat ik DE grootste meest veelzijdige kunstenaar van dit moment ben... vooral jammer voor andere.. ik heb een prima leven zoals het is..  
21:30
Ik heb vandaag in het wijkgebouw ook gesproken met de wijkagent over de toenemende daklozen hier in de wijk... Ik denk dat ik nu een betercontsct met onze wijkagent heb... 🤔 ( Hoop ik ) Woensel West is mijn thuis... Eindhoven is mijn stad... Ik ben hier de stadskunstenaar en nachtburgemeester..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten