maandag 10 juli 2023

elke maandagmiddag va 12:00 inloop

06:30
Ik heb me voorgenomen mezelf vandaag niet te druk te maken over mijn maandagochtend poetsen en opruimen ritueel... 
Volgens het weerbericht is het vanmiddag weer mooi weer, dus we kunnen ook gewoon buiten zitten... 
07:00
Ik realiseer me net dat t-mobile vandaag mijn glasvezel komt aansluiten, dus die hele hoek moet ik wel "aankant" opruimen en poetsen... evenals mijn bijkeuken etc.. 
Want vandaag kom ook de cv installateur de boel controleren en afstellen... 
Ik dacht een makkelijke(re) maandag te krijgen, maar die vlieger gaat weer niet op 🤔
08:00
ik heb helemaal geen zin in die monteurs vandaag, en gezien de zooi waarin ze hier moeten werken, denk ik dat hun ook geen zin in mij hebben 🤔🙄... Maar het is wat het is, mooier kan ik het niet maken... ff door die "zure appel" heen, ... Morgen is het de 1e dag van de rest van mijn leven... "Alles komt goed" ( uiteindelijk)  
08:30 Nog ff snel naar de Jumbo geweest, ( ik had nog statiegeld ) dus ff een "vers" kratje bier voor na 18:00 gehaald... Tijdens mn weekelijke inloop Leefmuseum wil ik niet dat er tussen 12:00 en ( va 16:30 is schemergebied ) 18:00 alcohol gedronken word..... ps als er op maandag mensen zijn die na 18:00 ( tot max 21:00 ) een pilske mee willen drinken, neem dat dan zelf mee ( wijn is uiteraard zolang de voorraad / en dat is veel... gratis ) ... koffie en / of thee ook altijd.... ( word betaald van opbrengst uit mn kringloop / DwaalStore ) ✌️
10:50
Nog steeds geen CV monteur/ onderhoud... 
of T-mobile ( glasvezel-instalateur ) gezien...🤔
ik ben benieuwd als ik straks 1gb up en download heb... 
18:15
Ik word er "kriegel" van.. installateur van T-mobile is geweest, kut sevice !!!! 
Zowiezo 1 maand wachten op de installateur... En dan krijg ik op ( het laatste van de afspraak ) een sjachereinige niet meegaande, dude , 0,0% niet hulpvaardig, geen check of alles 100% werkt.. laat me aanmn lot over....enz
Klanttevredenheid.... NIET !  gelukkig heb ik hier nu Mik en Donald die me wel verder helpen... 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten