zondag 2 juli 2023

immer wieder sontags...

10:00
Daily DwaalArt / DwaalKunst.... 
Goeie Morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕
 ik ben benieuwd wat voor moois deze dag weer in petto heeft....

13:30... 
Okay, lol de eerste 3.5 uur heb ik dus ( weer ) geslapen ( zware nacht gehad 😇 Sex Drank Rook & lol )... Nu zit ik weer buiten in mn foortuintje... omdat een buurt-vrouwtje me wakker belde... 

16:30
te veel wind / "storm" buiten... 
baal baal baal.... 
dus dan maar binnen, bankhangen en (tv) kastje kijken.. en mezelf ( mentaal ) voorbereiden op morgen, overmorgen en woensdag... 
morgen, Leefmuseum / inloop
overmorgen, naar Mik in Mierlo ( overnachten ) 
( ik ben niet iemand die snel naar andere gaat )
woensdag, dagje Zeeland... ( er word regen aangegeven / helaas )  maar we zien het allemaal wel weer, wie dan leeft, wie dan zorgt... 
18:00 
Volgens mij is de wind weer gaan liggen ? Dus ff ☕ drinken in mn foortuintje 🙏

Dure dagen komen er aan... 
Boodschappen inkopen morgen ( Leefmuseum / inloop ) woensdag Zeeland trip ( benineprijzen etc. ☹️ )...

Sponsoren / Donateurs gezocht.. https://betaalverzoek.rabobank.nl/betaalverzoek/?id=lmB07PBYSQ2FeRE9-DVzMQ&qsl_reqcnt=1 ...  bank nbr : NL67 RABO 0152 1893 27. 
elke € is welkom ! 🙏THANX. 

Ik heb net ook de / mijn website Dutch Design WIJK even ( tijdelijk ) aangepast... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten