woensdag 12 juli 2023

beetlejuce

07:00
midweek... ik weet nog niet wat ik vandaag ga doen... 
dus ik weet ook niet wat te schrijven op dit moment...
maar, uuh ... Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕
09:30
Ik denk dat het vandaag weer gewoon een dagje foortuintje / DwaalTerras zitten word πŸ™„ "mensen kijken" meet & greet... 
Veel andere opties heb ik ook niet πŸ€” ( gister ( Van AbbeMuseum ) iets teveel geld uitgegeven πŸ˜‡ ) lol, maar dat mag de pret"zel" niet drukken toch 😁.... alles komt goed, altijd... 
Het zou zomaar kunnen dat er vandaag mensen langslopen en vragen of ze ff in mn Art Gallery of mijn DwaalStore of kringloopwinkeltje.. mogen kijken... ( Ik heb ( bijna ) nooit geld, wel veel spullen πŸ˜πŸ™ )... 
12:00
Op dit moment ziet het er meer naar uit dat deze ( moi ) een middagdutje ga doen... πŸ™„
15:30 
FF 1 bakje ☕ buiten... en spontaan 5€ ( is toch weer 1/3 buil shag πŸ€” ) van voorbijgangers gekregen, enkel omdat ze ff binnen mochten kijken πŸ™....
17:30
(sociale) buurt"functie" ?  πŸ€”
De Griekse Thanos ( expat ) is ook weer terug in de wijk, is een half jaar naar AziΓ« geweest, en kwam me net begroeten..
Tja hier in mn foortuintje hoor, zie en ontmoet ik veel ( oude en ) nieuwe mensen... soms ( ook ) met ( hulp ) vragen... En net als van Gogh heb ik voor iedereen een luisterend oor 😁✌️
19:30De Wereld op z"n kop 😁Altijd grappig als de buren of andere Turkse mensen Turks praten in mijn bijzijn...  en mischien hopen / denken dat ik ze niet versta 😁.... Meestal laat ik ze ook in die waan, of ik ontken het dat ik Turks versta.. πŸ˜‡.. maar heel soms laat ik op het einde van hun onderlinge gesprek aan ze weten dat ik ook alles verstaan en meegekregen heb 😁.  lol, dan zie je ze vaak schrikken... ✌️

20:30
dr rijd net weer een "dikke auto" stapvoets voorbij, voor mn DwaalHuis stopte die en de persoon die er in zat maakte ff snel een foto.... waarvoor ? ik kende die persoon niet, hij mij ( hoogstwaarschijnlijk) ook niet... dus een foto zonder text ofzo ? 
(  Een nietszeggende foto πŸ€” )
20:45
Nu ik r ff over nadenk.. vanmiddag ook al ( door een groepje uit Canada... ) ( foto's / video's )  gebeurt steeds vaker, ook op straat als mensen mij herkennen... πŸ™„ selfie met the ( one and only ( world famous 😁 ) Dwaalhaas.... DwaalMobiel, in and outside the DwaalHuis, DwaalTerras, DwaalStore, .. Ik vind het allemaal prima hoor, zolang ze de #Dwaalhaas maar gebruiken op social media etc. 
22:00
Ik zit nog ff buiten en ondanks dit tijdstip vragen voorbijgangers of ze ff bij mij binnen woning, atelier, Gallery Dwaalstore .. mogen kijken... Ach ja, waarom ook niet ? πŸ€”πŸ€‘
PS
#DANKBAARπŸ™ eerder op de avond vanavond heb ik dit mooie 80x80cm glas in lood raam gekregen... voor verkoop / opbrengst : Stichting Dwaalhaas πŸ™
22:30
die mensen hebben hier toch een 1/2 rondgelopen πŸ™„ en een babbeltje uiteraard.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten