zondag 16 juli 2023

Het zondags gebed...

(Action-paint) acryl op linnen ( met lijst ) 45x54 cm - 240€ 
Dwaalhaas Action-paint schilderijen zijn een relatief nieuwe stijl van schilderen voor Dwaalhaas, veel sneller dus meer "productie"  op dit moment zijn de Action-paint werken nog 50% goedkoper  dan de "normale" herkenbare Dwaalhaas-stijl, DwaaArt, DwaalKunst, DwaalDesign werken... Maar bij meer verkoop ( vraag & aanbod ) gaan ook de Action-paint prijzen tzt omhoog...
Kunst kopen is investeren.. 

06:30
Goeie Morgen, ieder 1  > ☕☕☕☕☕☕
07:30
Net een rolcontainer ingericht om af & toe buiten te zetten als het goei weer is, en buiten in mijn foortuintje / DwaalTerras zit, speciaal voor mijn "Action-Paint" ( goedkope ) schilderijen... 
09:00
Koffietijd buiten op mn DwaalTerras.. catching soms sun🌞( bijna ) 😁.  zolang het duurt vandaag.. πŸ€”
Kratje bier ligt koud ( voor ) vanmiddag πŸ˜‡... 
Misschien dat ik zelfs / ook mijn nieuwe Action-Paint rolcontainer buiten ga zetten...
Hoewel ik dat eigenlijk ook wel een beetje "eng" en stom vind... 
het lijkt dan net van "help, ik heb geld nodig" .. terwijl ik morgen ( elke maandag gewoon weer mn "leefgeld" krijg... het afgelopen jaar 2x zoveel als al die jaren ervoor... en ik kan gewoon bijvragen aan mn bewindvoerder, want er is genoeg... genoeg voor de komende 10 jaar... 
Geld ? hoe meer je hebt, hoe meer je uitgeeft "rupsje nooit genoeg principe" πŸ™„... niet goed.. schaam schaam... 
Maar okay... 
Ik heb me voorgenomen om komende week weer ( mijn kleuren ) blikken, rood, geel, blauw, zwart & wit te kopen... ipv "stappen / uit-gaan" ... 
Ik ga tegenwoordig best wel hard op op het "Action Painten" in mn foortuintje... zonnetje pilske, peukje,  koptelefoon op oorverdovend.. verf, rollers, kwasten, spuitbussen en ander tuig... πŸ™
11:15
Oeps ik met weer dat ik vandaag / nu moe ben, negatieve, depri gedachtegang heb... nergens geen zin in πŸ₯Ί... gelukkig weet ik dat dit meestal ook snel weer over gaat... nooit in die spiraal blijven hangen, da's niet goed... dan word het / en duurt het alleen maar erger en langer... 
Dus.... "Biertje πŸ€”πŸΊ?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten