zaterdag 8 juli 2023

vandaag tussen 12:00 & 17:00 DwaalStore

Elke zaterdagmiddag open..  
07:30
Nu, net de dag begonnen met een heerlijk bakje ☕ op mn DwaalTerras - mentaal aan het voorbereiden op de middag DwaalStore en mn "zonde" ( en "zondige gedachten" ) van gisteren aan het verwerken... πŸ˜‡
"Drank maakt meer lief, dan waar je kapot van gaat" πŸ™‰πŸ™ˆπŸ™Š  

09:00
Elke zaterdagmiddag van 12:00 tot 17:00  is de #DwaalStore van de #Eindhovense #Stadskunstenaar.nl & ( stichting ) #Dwaalhaas geopend, we hebben #Vintage #retro #Kunst #design #Antiek en veel meer - de DwaalStore is onderdeel van de #woenselwestsidestores / www.woenselwestsideshops.nl kom vandaag lekker Dwaal-en in #WoenselWest - leuke winkeltjes en gezellige terrasjes vlakbij (#station) #StrijpS - je kan hier ( nog ) overal #Gratisparkeren en #gemoedelijkheid met een zachte G πŸ™„ #DDW23 #DutchDesignWIJK #DDWaalhaas

11:00
Ik ben er klaar voor... een uurtje te vroeg, maar dat is prima.. zo kan ik nog ff rusten .  

16:00
De "zaak" ( DwaalStore ) & ( sociale ) kringloop Edison39.nl een uur eerder dicht gegooid .. 
tussen 12:00 en 16:00 3€ omzet.."waar doe ik het voor ?" 
Elke zaterdag weer opnieuw... 
Alles / veel buiten zetten.  en na de middag weer alles terug zetten .. 
Ik denk dat ik het op zaterdag het zelfde moet doen als op maandag, gewoon voorom binnen en buiten ( camerabewaking ) nix meer buiten zetten.. geen extra moeite meer ...
16:45
Wat is wijs ??? Antwoord/ tips kun je hier onder bij "comments" geven.... 
Ik ben toegankelijk en open / inloop voor iedereen.. op vaste tijden ( maandag en zaterdagmiddag... zo staat het ook op mn vele sites )
Maar vaak komen mensen ook op andere dagen en tijden, en juist niet op maandag of zaterdagmiddag.... 
Wat is wijs ? hulpvragen etc. of van mens tot mens etc of gewoon ff "rondkijken" afschaffen als het geen maandag of zaterdagmiddag is ? 
"Kunstenaar ?" dus publiek figuur ? soms word ik buiten openingstijden om wel eens wakker gebeld... 
Wat is wijs ? strikter zijn ? zo van kom maat terug op ... Dagen tussen..tijden. Maar laat mij nu ff met rust.. ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten