donderdag 6 juli 2023

dit was ( eer ) gisteren...


eergisteren naar Mik in Mierlo gereden  daar een leuke nacht gehad... en de volgende dag ( gisteren ) naar Zeeland gereden....( ik rijd 1 keer per maand naar Zeeland ) wil je ook een keertje mee ? kijk dan hier

de aankopen die ik daar gisteren voor mijn DwaalStore gekocht heb vind je hier.. 

vandaag..... 
07:30
koffietijd.... ☕☕☕ En dan ? 
Niet echt een druk dagje voor de boeg, ik MOET vandaag maar 1 ding doen, en dat is de auto laden voor de maandelijkse rommelmarkt morgen ( elke 1e vrijdag vd maand ) in het wijkgebouw de Zuidwester in Stratum / Eindhoven.... 

En verder denk ik dat ik ( als het weer het toe laat ) vandaag vooral weer veel in mijn foortuintje ga zitten ... vandaag zonder biertjes πŸ™„.. omdat ik morgen vroeg op moet voor de rommelmarkt... 
09:50
Gedaan wat ik vandaag moest doen, auto geladen voor morgen.
de gister gekochte olielampen ( kadootje voor een vriend / verzamelaar ) afgegeven, een vers kratje bier gekocht....
En nu rust > ☕☕☕☕☕ in mn foortuintje πŸ™ "ik heb een zwaar leven" 😁🌞

14:50
Klaar met een lange mail schrijven naar the ( Eindhovense ? ) Dutch Design Week.. ( omdat ik dit jaar, na 2 suc6volle jaren, als stadskunstenaar niet meer mee mag doen ??? "Te atonoom zeggen ze" .... 

Hoi Viola.. ik heb ff goed na moeten nadenken hoe ik ( ik ben niet zo slim enz... ) het beste kan antwoorden en motiveren .. waarschijnlijk heb ik me bij de aanmelding  DDW te veel geDwaal-Haast, maar onze organisatie /  stichting doet en kan ondertussen veel meer als vorig jaar > https://ddw.nl/nl/programma/7501/dutch-design-wijk < 
"Picture this" we zijn oa ook bezig met een eigen studio voor / met de nieuwste presentatie media, 360° (live) camera's VR, YouTube live metaquest 3 WebXR etc. picture this 360° ( live ) videos van designers at work of locaties.. je weet de VR an AI werel is ( nog redelijk ) onbegrensd en wij zijn met onze stichting / organisatie behalve alle andere dingen die we ook doen, hier de grenzen aan het opzoeken en verkennen.. 

Mischien was ik met mijn aanmelding teveel locatie gericht ipv het project in zn geheel ( the whole picture ) 
Okay ik ben als stadskunstenaar van Eindhoven een kleine jongen, niet relevant.. maar onze stichting is en doet meer dan enkel wat ik doe, dus raar dat net nu ik bij de gemeente Eindhoven eindelijk in the picture ben, dit niet ( meer ? ) het geval binnen  de DDW ben.. 
Wat is de link met DDW en Eindhoven ( behalve locatie subsidies etc. ) nog ? dat vragen ook de raadsleden die ik ken zich nu al.. vragen zijn gesteld.. 
We, onze stichting heeft tegenwoordig de beschikking tot de nieuwste technieken 360° / VR en er is via of bij / met steeds meer mogelijk.. om (Eindhoven(se) Design(ers) kunst(enaars) etc. In the picture te zetten.. goeie initiatieven verdienen volgens ons ook gewoon een podia om zich te kunnen "manifesteren" net als 2 jaar geleden bij jou/manifestations onze crea-tafel en "wall of fame" waarbij bezoekers ook een stukje konden mee profiteren / manifesteren in het grote geheel... 

Het is een lang betoog geworden "sorry" en als het niet meer lukt om Stichting ( dus niet de kunstenaar ) Dwaalhaas in de DDW te krijgen, dan is het mischien tijd om een gratis "spiegel" Eindhovense Design Week.. ( same time, same place ) te gaan organiseren . πŸ˜‡

Ik snap je als je zegt te veel Text, te veel ge-Dwaal .. maar je weet dat we hier snaandags 12:00 / 18:00 nog altijd gratis Leefmuseum / "kunstsalon" / inloop hebben.. en jou iq meer synchroon loopt met die van Donald.. Youre Welcome always.. dat weet je.. 

Maar hoe kom ik na 2 jaar DDW alsnog ( weer in the picture ) THANX.. πŸ™
 
 In my defence ( hier boven ) 
16:00 mezmRized ( ofo 😁 )
Zo'n idioot ben ik dan weer... 
Ik zit in mn foortuintje / DwaalTerras en dr komt een moeder met kleintjes kinderwagen voorbij.. 
18:00 
Weer (veel ? ) ( te veel ? ) Biertjes.." ik leef maar 1 X ( πŸ™ gelukkig maar ) ste je voor... Net als van Gogh, Rembrandt, Vermeer.. na 200? jaar ( nog ) steeds Dwaalhaas? .. dat wil je je kinderen niet nalaten toch ?  "aan al het goede komt een eind'".. 

19:45 klinkt Ls oorlog maar VOORAL als "bevrijding" ? Geram nazis..nu de natiolistische Amerikanen ( dus de denken dat hun ( van "native Americans" ) geroofde land "heilig is .. Dixie Bla Bla .. the American dream gaat over lijken..( en nog steeds./ Suc6 is inkomsten afhankelijk enz..) what is Amerika ? .. 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten