zondag 9 juli 2023

het was een nacht.. die je normaal alleen in films ziet

Gisteren thuis niet veel cash, wel veel biertjes... Met mn zate kop een schaamteloze donatieverzoek gedaan op FB en waarempel..  zomaar 30€ gekregen ( 😁 DANKBAAR ) dus deze jongen met zijn OV de stad in, eerst naar Lavolie.   daar hadden ze geen koffie, dat werd een biertje... Toen naar de Bommel.... Daar hadden ze wel koffie ☕
Toen door naar cafe de regenboog.. leuke sexy "tranny" (her)ontmoet... Kei leuk allemaal πŸ˜‡ ( ik ben me van geen "kwaad" berust .. Hoezo verloren onschuld πŸ€”

Snachts opt station trein ( back home ) gemist... Wazige types rondom het station leren kennen, Sex Drank Rook & lol... sleeping with the homeless..  
Deze ochtend 07:00 (ongeveer) thuis gekomen ( goed geil en nie bang ) ... biertje ✌️
08:15
Je moet het leven 4ren, en wat ik geleefd heb, dat pakt niemand mij nog af.. hooguit ( door ) dementie, altzheimer, Korsakov of de dood.. maar ik ben, en voorlopig hoop ik nog ff te blijven..  ofdathetdoormn manager ( kunstverkoop ) komt ? mijn erfenis ? of 40+ jaar Dwaalhaas ? .... ik geniet in volle teugen πŸ™
08:45
Voor mij ? .. nix meer dan "normaal" .,gister van iemand via FB 30€ gekregen om te stappen... Die persoon wilde er nix voor terug... ook het geld was geen lening ofzo, maar gewoon gegund...  
Ik zag dat er nog 10€ van over had, terwijl ik morgen weer mijn "weekgeld" krijg... Dus die 10€ heb ik teruggeboekt... Het leven draait om plezier... genieten, en niet om geld...geld kan op.. soms is het er.. soms niet.. thats life...  
09:15
Most not forget to mention..
Akeel was gister hier op mn DwaalTerras... Liet bewust. ? een groot pakje filtersigaretten achter ( lavaritch ) het uitdelen van die sigaretten ( tijdens mn kroegentocht ) plaatste mij ook weer in een bepaalde positie..  het is meestal ++.. van het 1 komt het ander... Delen = vermenigvuldigen..
18:30
Vandaag / middag weer bankhangen en kastje gekeken... 

21:30
... niet bij mee...
Er stond hier net voor mn deur, zeker een half uur een groepje hangjongeren rond te hangen.. why ? .. bij mn DwaalMobiel, boomspiegel, stoepbord, tegen mijn invalide parkeerplaats paal...  WTF... ik zat het uiteraard en beetje te volgen via mijn bewakingscams, wat het was weer zo'n groepje dat geen enkel respect voor de eigendommen enz van een ander heeft... 
Ik ben op een gegeven moment naar buiten gegaan om te vragen wat ze daar moesten, en verteld dat ik ze via mijn bewakingscams aan het opserven was, daarna zijn ze weer snel doorgelopen... 
15 bewakingscameras in en rondom mijn huis voor en achter binnen en buiten... 
Het geeft toch wel een veiliger gevoel... zeker na de bedreigingen die ik afentoe krijg voor mijn regenboogvlag... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten