maandag 22 mei 2023

Elke Maandag inloop / Leefmuseum


04:00 maandag ochtend heeeel vroeg 🤔.. vanmiddag is het weer inloop / Leefmuseum, dus iedereen kan weer binnen lopen en omdat ik op maandag nooit weet wie of wat er komt, moet ik van mezelf altijd zorgen dat ik op maandag een beetje gepoetst en opgeruimd heb... 
Elke week het zelfde liedje, ik heb geen zin in poetsen en opruimen, nooit, dus ook vandaag zal ik weer hoogstwaarschijnlijk wachten tot het laatste moment 😁... 
07:00
Echt waar joh ? .. 🤔 lol
Ik heb nog steeds geen zak gedaan aan poetsen en opruimen.. "schandalig 😁"
Ik heb wel een beetje aan deze nieuwe site / blog gewerkt, maar de dingen die ik "MOEST" on ( nog steeds ) "moet" doen... lalalala..
Weeronline zegt dat het vandaag droog blijft ? het zal zelfs goei weer worden ? ( Ik betwijfel het ) voor de zekerheid heb ik toch de plantjes ook maar ff gesproeid... 
Ow.. en chloor in de WC gegooid, das alvast een begin... 

11:00
( ouder filmpke )

nog 1 uurtje, en ik vind het wel goed zo... ik heb een beetje gepoetst en opgeruimt, ik hoef nu aleen nog maar koffie en thee te zetten, en afte wachten wie of wat er vanmiddag aan komt waaien.. zowiezo.. of er iemand komt... soms wel, soms niet... ik zet op maandag wel altijd het geluid van mijn live cams uit... 
11:55
Letterlijk vijf voor 12 😁
16:00
Tot nu toe zijn er toch weer / al 9 mensen "op de koffie" geweest... best gezellie weer.. nog 2 uurtjes open / inloop, en dan heb ik weer genoeg gedaan voor vandaag... 
16:30
het ging vandaag weer overal over, zelf wijn/mede/drank maken, over AI ict en hacken, over bloemen, planten.. politiek, over Kunst en het leven.. 
Mooi toch ? Never a dull moment at the Leefmuseum 🙏



Geen opmerkingen:

Een reactie posten