woensdag 24 mei 2023

Eindhoven de Gekste

<
05:00
Goeie Morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕"een nieuwe dag = nieuwe kansen" want vandaag is het de 1e dag van de rest van je leven 🤔.. "pluk de dag"..
Best wel spannend vandaag/vanavond.. die cursus bij / van de gemeente... 
Ik heb mezelf opgegeven voor een 5 daagse gratis cursus over  gemeenteraad / politiek, de ( verschillende ) media noemt / noemen me steeds (vaker) stadskunstenaar.nl van Eindhoven, dus dan zou ik ook iets moeten weten over het reilen en zeilen van de gemeente 🤔
Al doe ik het al enkel voor het "netwerken?"... nooit geschoten is altijd mis, en een vliegende kraai vangt altijd wat... (actie = reactie)
08:30
Net ff in mn foortuintje een koffietje gedaan, en met een achterbuurvrouw over haar poesje Poekie 🐭 gebabbeld... 
Poekkie is een kei leuke vriendelijke poes die volgens mij door de hele buurt aangehaald word ( en wil worden ) maar het poesje ( miauw ) is een paar weken ernstig ziek geweest, en mocht vandaag weer voor het eerst los buiten 👍. Superleuk.. 
Het beestje zat weer meteen bij mij 😇🙏
13:00
Helaas is de bovenstaande 360°video "mislukt" .. ( volgende x beter 😁 ) 
14:00
Ik slaap ALTIJD beneden op de bank, dus dit bed, deze hele slaapkamer word eigenlijk nooit of zelden gebruikt... 
Mijn manager heeft het steeds over een "Studio Dwaalhaas" opzetten, voor (oa) podcast, vlogs, interviews enz enz.. dus ik denk dat ik deze kamer ga ombouwen tot een greenscreen studio aan 1kant en een 3d beamer streamer vr aan de andere kant... 
14:45
Ze hebben net mijn kruis opnieuw wit gespoten 🙏
Ze hebben ook meteen het stuk dat ik ooit zelf ( voor de buurman ) "ontkruist" weer erbij getrokken + nog een halve meter extra 😁👍
( De buurman krijgt binnenkort ook een eigen plaats ) .... lol en aan de voorkant van mn kruis, bij mijn plantenAsiel had heb ik ook al 1.5 meter extra 😁 "mazzelpik"... 
16:30
"Sociale functie?" 🤔
Net weer ff een "luisterend oor" ( Vincent van Gogh 😁 ) geweest.. voor een buurt-vrouwtje die nog in een rouwproces zit .. 
Ik ben ook maar een mens en geen inspiratie, en voor sommige mensen is het fijner om met mensen ipv instanties te praten... 
Klaarblijkelijk.. 🤔
17:00
Snel weer binnen gaan zitten want Michiel kwam bellend langsgefietst.. ( in dat psychotische gezever van hem heb ik nu echt geen zin in ) ..
Dus binnen zitten kijk ik op mn bewakingscam en zie een Somalische in mijn kist, in mijn tuin kijken... Dus ik meteen boos naar buiten, en heb er het mijne van gezegd... 
19:00 terwijl het om 19:30 begint.. 
Tja ge kent vanalles over de'n Dwaalhaas zegge, maar hij komt altijd op tijd ( of te vroeg ) en hij komt z'n afspraken altijd na 🐰... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten