zondag 28 mei 2023

sunday

 

02:45
Hazenslaapjes.... (altijd).. 🐰
wakker, slaap, wakker, slaap.. soms overdag, soms savonds, smorgens, snachts... whenever, whatever... 
05:00
Koffietijd ☕ maar helaas geen koffiepads meer☹️ dus dan maar op de ouderwetse manier, een hele pot zetten...  
05:15
zorgen voor alles wat groei en bloeit... 
ik beb in alle vroegte al mn Foortuintje, boomspiegel en plantenbakken beregend.... 
bij lekker weer vandaag zit ik weer heel de dag in mn foortuintje / DwaalTerras... 
"lekker rustig aan vandaag"
morgen maandag,  is\t weer gewoon ( ondanks pinksteren ) Leefmuseum.. 
woensdag cursus gemeentehuis, Prodemos cursus
vrijdag rommelmarkt in de Zuidwester
en dan zaterdag mn DwaalStore weer.... 
eigenlijk zou ik deze woensdag ook mn maandelijkse rondje Zeeland gaan doen, maar ik denk dat ik dat deze maand 1 keer oversla....
Maar uiteraard, nix is zeker.... i am the one and only Dwaalhaas, ik maak DwaalSporen... of ik spoor helemaal niet... 
Zoutelande

Dutch Design Week

12:30
bakken in mn foortuintje... 
Ik zou natuurlijk ook gewoon weer een krat kunnen gaan halen 😇? maar het is niet elke dag feest 😎 
13:30 
Komt net een vader met kind voorbij lopen... 
Kind vraagt aan pappa "wat is een Dwaalhaas(™️) eigenlijk?" ...
Het is niet "wat is" ... Maar "wie is"...
14:45
This rustig vandaag.. 👍
Ik zit binnen en mn voordeur staat weer wagenwijd open... 
Som vragen er mensen of ff binnen ( Gallery / atelier of DwaalStore ) mogen kijken.. ( soms niet ) ..  maar ut is altijd goed..  
18:00
Nog ff buiten in mn foortuintje.. 
Met opgewarmde / magnetron koffie...    en blote "man-boobs" 😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten