zondag 21 mei 2023

Meet & Greet ? "welcome 2 my life"

 Zondagmiddag, goei weer, ik hoef niets en ik moet niets...

Lekker relaxed in mn foortuintje zitten 😁 net nog ff snel bij de Jumbo boodschappen voor morgen ( Leefmuseum) en een kratje bier gekocht en nu nog 15€ cash in the pocket.. 

Gister wel weer een schilderij verkocht, maar dat geld heb ik meteen ( uit voorzorg) van mn bank af gepint, in een anvoloppe gedaan en bij mijn manager binnen gegooid..  ( minus 10% voor mezelf ) 

Ik vind het soms best wel kut om mijn werk ZELF te verkopen.. 30+ jaar heb ik mijn kunst steeds. te goedkoop weggedaan en nu

sinds enkele jaren, dat mijn manager over de prijzen / verkoop gaat worden mijn schilderijen enz steeds duurder.. ☹️ uiteindelijk houd ik daar nog wel door de 10% regeling persoonlijk nog wel het zelfde aan over.. maar ik vind het soms kloten voor mn vaste klanten en verzamelaars

15:30 update, ..  net 2 voorbijgangers ( niet NL sprekend ) of ze ff binnen mochten kijken ? ..... Tja why not 🤔..  "no secrets & nothing to hide"

Ps vanmorgen wel een kratje bier gekocht, maar ( nog ? ) nix gedronken... 

20:30 update


Nog ff een bak koffie in mn voortuintje, het is nog steeds goei weer 22graden...en geen zak op tv . dus..  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten