dinsdag 30 mei 2023

de kruikenzeiker......


07:00
Goeie morgen, ieder 1 >☕☕☕
Mik is weer net weg, naar z'n werk, die was vannacht weer blijven slapen... Twas weer gezellie gister (Leefmuseum enz 🙄) ... "Veel gebeurd" ( positief ) .
Vandaag ga ik naar Tilburg.. 
Vandaar mn "kruikenzeiker schilderij" 😎... "Wereldberoemd" 😁 via marktplaats heb ik een nieuwe 360° camera gekocht, die ga ik vandaag ophalen in Tilburg..
11:00 ☹️ de koop ( van de camera ) kan helaas niet door gaan 😵.. dus geen Tilburg vandaag.... 

16:00
Time & Space... 
Zoveel te doen... zo weinig ruimte... 
22:00 
TV kijken ? 
Het laatste halfuur heb ik mn Ziggo kastje al 3 keer opnieuw moeten opstarten 😵 en nu weer.. 4 x dus...
Meer dan een week geleden Ziggo hier over gebeld, die zeggen dat ik 1 van de oudste kastjes heb en dat mijn bewindvoering een nieuwe aan moet vragen, ook dat is nu meer dan 7 dagen geleden..  
Fuck Ziggo 😡 !

23:00
Unruhe

Normaal gesproken zou het morgen mijn maandelijkse rondje Zeeland / Walcheren zijn... Maar omdat ik morgen avond die cursus op het gemeentehuis heb is het verstandig om mijn ZeelandTour morgen niet te doen...☹️
Donderdag dan ? .. ook niet echt ideaal omdat ik vrijdag een vaste maandelijkse rommelmarkt in de Zuidwester heb.. 🤔.. 
Het gevoel van "alles staat ff een beetje op zn kop" ... 
Mn manager heeft ook het beste met mij en mn nalatenschap ( mn kunst ) voor.. die maakt zich druk over mn roken, drinken, stappen enz... Krijg ik de laatste tijd ook regelmatig te horen.. 
En ja FEITELIJK heeft hij ook gelijk, ik kan destructief voor mezelf zijn, en zeker als ik zelf veel cash tot mijn beschikking heb... 
Vandaar heb ik inmiddels al "tig jaren" een ( geheel vrijwillig ) bewindvoering voor mn prive geld en geldzaken... 
En de laatste jaren gaat ook 90% van de verkoop van mn Kunst enz. via mn manager in de kas van mn stichting.. 
Onlangs weer een groot schilderij verkocht... 720€ waar ik zelf ( prive )  niet aan kan komen.. en voor mezelf 80€ om mee te "spelen" .. 
"This is a strange situation" .. 
Er gaat ook vooral veel eigen geld in mn stichting.. alle aankopen en uitgave die ik op dit moment in mn stichting investeer.. omdat mn manager eerst een bepaald ( stichting Dwaalhaas )  kapitaal wil opbouwen.... 
warboel in mn kop . Joh... 
Maar okay.. morgen een nieuwe dag.. zand er over.. 







 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten