donderdag 25 mei 2023

thats life


04:30 
Goeie morgen, ieder 1 > ☕☕☕☕☕☕
Ik ben nu alweer een paar dagen bezig op deze nieuwe Blog, en vandaag bedacht ik dat het misschien wel "beter" was om elke dag te beginnen ( 1e bericht foto / video etc. ) van / met DwaalArt DwaalDesign... Daarna / hierna kan ik gewoon gaandeweg "my Daily shit" plaatsen 🤔... 
09:01
Ik weet denk ik al wat ik ga doen vandaag 😇
😁( #DwaalTerras / #Foortuintje ) maar dan heb ik ook een 🌞 nodig, anders is't niet zo leuk ... 
10:00
nou, daar gaat-tie dan "mn 1e" 🙄... Nog ff en dan is't 🌞er ook (hoop ik) 
13:00
Mn manager Donald kwam net langs met de nieuwe insta360 graden camera voor de stichting /(oa) Studio Dwaalhaas
Damn 10000x beter dan mijn 360 graden camera, we hebben ook meteen ff een VR test-filmpje gemaakt en dengrn / mogelijkheden besproken over het opbouwen / opzetten van onze eigen studio en de / het soort programmas dat we willen gaan maken... 
14:00
4 flashes bier en 2 flashes triple later 🐰.. "ut gaat weer veel te snel😁" ... LoL straks val ik waarschijnlijk weer gewoon ff in slaap .. 
( Ik hoop dat ik dat dan binnen doe 🤔) en zo niet ? Ook goed 🙄



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten