zaterdag 27 mei 2023

zaterdag, dus DwaalStore πŸ™„

07:15
Vandaag ( 12:00 / 17:00 ) is mn "winkeltje" weer open, en ik ben er klaar voor πŸ™„
Ik ben gister nog wel "op stap" geweest, maar ik heb het ( voor mijn doen ) redelijk rustig aan gehouden....ik heb nu ook geen kater of wat dan ook...  "Life is good" 
gisteren ben ik in mn foortuintje ook nog ff lekker met verf bezig geweest... 😁
10:30
Hoewel mn "winkeltje" zaterdags om 12:00 pas open gaat, stond er net al iemand aan mn voordeur..  
De man had via via gehoord dat ik DAF verzamelspullen en schaalmodellen had / heb... En soms ook verkoop.. 
Maar de "trick" van mijn DAF spullen is, dat het komt uit / van de erfenis van mijn vader... dus dat ik ze ook niet ( te goedkoop ) weg doe.. ik hoef ook niets meer te verkopen... Het geld heb ik niet nodig, en de verzameling "eet ook geen brood"... 
Ik zit sinds de laatste jaren niet meer in constante geldnood en heb letterlijk alles wat mn hartje begeert πŸ™...
17:30
5€ omzet πŸ€”.. maar gelukkig wel gezellig, leuk en leerzaam..dus #DANKBAARπŸ™ jep, niet alles draait om geld... 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten