dinsdag 23 mei 2023

een neie dei ( nieuwe dag )


07:00
Mik is net weg, naar zn werk... alcohol van gister/vanacht zit nog vol in mn bloedbaan..
doorzuipen ?  whats to win ? .... of sterker whats to loose ?  nix moet alles kan. 
10:30
Nog ff opnieuw gaan slapen, net weer wakker geworden... 
geen biertjes meer vandaag.. ondanks dat ik nog bijna een volle krat heb.. 
Ik kreeg net een appje van mn manager dat er een insta360 graden camera besteld en onderweg is oa ook voor gebruik van / voor Studio Dwaalhaas 🙏"kicken"😁... 
De bedoeling is om in de ( nabije ? ) toekomst ook virtueel VR 360 ( Oculus / META ) te gaan... 
14:30
Koffietijd ☕, ff buiten☀️ zitten.. "mensen kijken" 😎
16:30
So, eee...🥺. shag gaan halen bij de Jumbo.. van de 1op andere dag 3€ duurder...   "niet normaal"
Roken kan bijna op/bij het elitaire lijstje van champagne drinken en truffels/kaviaar eten staan..
20:00
20:30 
lol,  zou het weer een "hint" van "bovenaf"zijn, dat ik uitgerekend vanavond een nieuwe broek krijg, nu ik morgenavond begin met de cursus politiek actief in het gemeentehuis... 🤔
Deze broek is nu ( nog ) mn enigste kledingst waar geen verf ofzo op zit.... 
Hahaha.. nee dat ga ik dus niet doen, ik ben wie ik ben, zoals ik ben en ik ga me niet en nergens aan aanpassen om geaccepteerd ofzo zo te worden.. die tijd heb ik gehad.. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten