vrijdag 25 augustus 2023

Het is weer even geleden dat ik een stukje op mijn blogger gepost heb, zowizo ben ik de laatste tijd ( voor mij doen ) niet actief op internet geweest....

te veel werk, te druk, te veel ups en te veel downs.. druk druk druk.... 

en eigenlijk gaat het voor het meerendeel kei-goed ( verkoop enz. ) ... 
 

"Stichting" Dwaalhaas....  ja "we" ( de stichting ) is iets anders dan ik, de kunstenaar Dwaalhaas ( solo )  maar ik stop er wel bijna al mijn tijd en eigen ruimte, geld, kunstverkoop.. alles in... 

word er iets verkocht ? dan gaat het geld naar mijn manager / stichting /  moet er iets gekocht worden  ? dan gaat het van mijn prive geld.. 

nu ben ik al een tijdje mn slaapkamer boven aan het ombouwe naar een VR /  video / podcast etc studio.. ik heb al 1 keer hulp gehad met het aansluiten van een plofonlamp.... ieder lid vd stichting heeft zo zn ideen.. leuk, maar ik moet ze uitvoeren, hier in mijn huis, dus mijn tijd, ruimte .. energierekening enz enz... 

tja als ik dood ben kunnen ze "Hij was maar een clown" draaien... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten