maandag 7 augustus 2023

Woensel Westival ( festival )

00:30
Woensel Westival... ik heb eerst ff  DEZE ORIGENELE FLYER aangepakt ๐Ÿ˜
Tja, je zou denken die ( met trots ) ongesubsidieerde, zelfbedruipende, autonome, non-profit Stichting Dwaalhaas.. die zich al tig jaar gratis en belangeloos inzet voor ( mensen ) in en buiten de wijk, en ntb ook nog de ( door de media benoemde / genoemde ) stadskunstenaar.. is.. 
Dan denk je.. die zou er wel bij betrokken worden ??? Nada,  nooit.. niet door de Gemeente Eindhoven, niet door andere stichtingen of zgn kunst / kultuur minnende instanties..  zelfs niet door de wijkvereniging(en)... 
Zelfs niet door WijEindhoven... 

zelfs op zon gewone dag als gister, en gister heb ik niet veel in mn foortuintje gezeten.. 
Ben ik toch weer een luisterend oor en advies / tipgever geweest voor zo'n 9 mensen die hun probleem aan me voorlegde of dat al eerder hadden gedaan.. gereedschap uitgedeeld.. en mn huis diende weer als museum ook.. wtf ? Who is Dwaalhaas ? 

Eigenlijk moet ik zeggen kom maar op maandag middag terug, dan heb ik inloop.. of Hoezo heb ik, of doe ik nog inloop ? of luister ik, of probeer ik mensen te helpen.. ? Het levert me nix op, het kost me alleen maar geld.. 

Sociaal zijn.. ? ( Linkse hobby, en in mijn geval echt geen verdien model ) ..  
Ik ben gewoon weer ff pissig omdat ik weer uitgesloten word.. of in iedergeval niet er bij betrokken word... ( Net als bij de Dutch Design Week 2023 ) ( dan doe ik het maar zelf op mijn manier.. dan kaap ik het gewoon ๐Ÿ‘ฟ ) ๐Ÿ˜

04:00 ☕☕☕☕
Ik ben alweer "back to earth" ( minder saf of angry ( vanwege het bovenstaande ) ✌️... peace my brosse ๐Ÿ˜... 
06:00 Ik had net een "Wicki de Viking moment" .. ik teken en schilder al heel mijn leven.... Maar mijn Stichting, stichting Dwaalhaas ( = geheel iets anders dan de kunstenaar Dwaalhaas ) heb ik opgericht in 2017 ongeveer 1 jaar na de schietpartij op de gay-nightclub in Orlando 2016 .. 2 weken na die schietpartij, dus ruim 1 jaar voordat ik mijn stichting heb opgericht heb ik hier uit protest de regenboogvlag boven mijn deur hangen, om te laten zien dat voor mij iedereen gelijk is.,   De vlag hangt er nu dus al 7 jaar.. in in die 7 jaar ben ik hierom regelmatig bedreigd en uitgescholden etc... 
Afgelopen maandag was het / de vlag, waarschijnlijk ook weer zo'n dingetje. De Guidion monteur kwam hier voor T-mobile mijn glasvezel kabel aansluiten, toen hij uit zijn busje stapte keek hij eerst omhoog.. waarschijnlijk zag hij mijn regenboog vlag, ik zat buiten en stak mijn hand uit om hem te begroeten, maar ik kreeg geen hand terug... ?.. Binnen heeft hij de installatie, naar mijn inziens ook maar een beetje "afgeragd" totaal niet hulpvaardig enz... Ach, en mischien heeft het allemaal, niets met elkaar te maken ? want het zou toch totaal onredelijk zijn om een stichting overal van uit te sluiten, en nergens bij willen betrekken, enkel omdat er al 7 jaar een regenboogvlag boven de deur hangt ??? ... Maar het wil stof tot nadenken... En als dat zo is ? Ik weiger mn vlag neer te halen, omdat voor mij iedereen, sexuele oriรซntatie, religie, herkomst, leeftijd, huidskleur etc etc.. gelijk is.... 
07:45
ook al ben ik ( behalve als participant / bewoner ) niet betrokken bij de organisatie van het Woensel Westival, heb ik de markt / het event ook op mijn "Meuk is Leuk"gezet, zelf doen ze dat meestal niet, maar hoe meer "reclame" ( bekentheid ) hoe drukker, dus gezelliger het kan worden.... en daar hebben we tenslotte allemaal baat bij, zowel de ondernemers in de wijk als ook de andere participanten en organisaties.... 
jep, ik doe ( niet als alles ) enkel voor mezelf ( zoals de meeste )  maar voor het grotere geheel, zoals de PSV slogan "eendracht maakt sterk".... WIJ zijn Eindhoven, WIJ zijn Woensel West

10:00
de live-cam and chat is alleen door 18+ en via de Youtube link hier boven te zien......
10:45 
YouTube live-cam op mn bewakingscam/tv-screen/foortuintje gericht ๐Ÿ™„... 
"Nu al aan het bier ?" ๐Ÿค”
Jep, dat zie je goed, maar ik ben ondertussen ook alweer heel lang wakker, so whats the problem ? ๐Ÿ˜
12:00
Nu al(weer) lekker bezig "Action-Paint' op canvas.. in mn foortuintje... de chemicaliรซn/ verf en andere recycling zooi die ik gekregen en hier verwerkt heb zijn nog lang niet "uitgevochten' ( droog ).. en ik heb ook nog niet het het gevoel dat ik er nu nog niet klaar mee ben, ... Dus het kan nog van alles worden ๐Ÿ™๐Ÿค”
14:30
Vrouwen... Ze zijn de oorzaak van mijn bestaan... En waarschijnlijk ook  van mijn dood..  
Zoals ik gisteren al zei : Lilith ( the demon? ,) De appel en de slang, symboliek .. Paradijs..
23:30
Tussendoor, lang verhaal, Mik is nog gekomen, maar zoals je ziet slaapt hij nu al   ( hij moet morgen vroeg op / werken ) mazzelaar, dattie slapen kan.... 
Ik kijk nog maar wat TV nu .. in de hoop ook nog een paar uur in slaap te vallen... ( Waarschijnlijk niet ๐Ÿ˜” )... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten