donderdag 3 augustus 2023

Elke 1e vrijdag van de maand

Rommelmarkt in wijkgebouw de Zuidwester in Eindhoven.. 
Dit is de enige rommelmarkt nog ( op de Edisonstraat rommelmarkten na ) waar ik nog heen ga / een kraam heb... 

Mijn eigen DwaalStore is elke zaterdag zondag en maandag open, .. behalve vintage retro, kunst design antiek heb ik ook een hoek met "sociale kringloop" alle gekregen spullen ( dus die ik niet heb hoeven te kopen ) mogen dan weg voor  > "4 voor 1€" > wat ik van deze gekregen spullen op de 1e vrijdag nog niet verkocht heb gaat dan mee naar de rommelmarkt / Zuidwester... 

Wat ik dan na die rommelmarkt nog over heb, schenk ik op vrijdag namiddag aan kringloop Emaus.. ( goeie organisatie ) .. 
En dat doe ik elke maand op deze manier... 
Zo kunnen mensen nog genieten van echte koopjes in de DwaalStore en de rommelmarkt in de Zuidwester... 
plus daarna komen de spullen ook weer goet terecht.. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten