maandag 4 september 2023

wat mij nu toch overkwam...

wat een onzin ... vd week op de parkeerplaats van de Jumbo hier in de buurt... 

ik liep samen met ( mn / een nieuwe ) meisje uit de Jumbo naar mn DwaalMobiel, toen ik vanuit een geparkeerde auto werd aangesproken / aangeroepen.. "ee    Dwaalhaas, jij maakt mooie dingen, .. jij moet een schilderij van mijn moeder maken"....

huh ? 

"ken jij mij niet meer?".... nee... "ik heb jou ooit geholpen in een Turks cafe, toen jij wat problemen kreeg" 

ja en ? ... ik moet nix, en ik schilder niet gratis.. en helemaal niet onder bedreiging of dwang, en meesal niet eens tegen betaling in opdracht... ik doe mijn dingen zoals ik ze doe en ik zwicht niet voor geld zelfs niet voor bedreigingen
geld ? kunstverkoop, commerciele activiteiten wbt mn DwaalArt...? daar gaat mijn manager over, niet ik... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten